Shady_4_life Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Ja, idag började jag själv 2an i Industriprogramet, svets och metall hantering för er som inte vet iaf, jag fick ett asskönt schema detta året och är såååå jävla nöjd med det även om jag hatar skolan, så gör det ju saken bättre att man inte går såå jätte länge under dagarna även om du hatar skolan, så kämpa för fan på, för alla ångrar det sen.. STAY IN SCHOOL TO BE COOL.. EDIT: ehm.. jag gjorde detta till en Poll ju?! var blev den av?? någon hjälp Redigerad 21 augusti, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Rikitgt bra, 3 sovmorgonar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Döm själv. Kommer förhoppningsvis inte ha ind val, så måndagar och fredagar kommer bli sköna 2:a året på Teknik - Datorteknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Har inte sett på mitt schema än, så jag återkommer med svar i den här posten. EDIT: Typo. Redigerad 21 augusti, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Det sög, går sista året nu. Massa projektarbeteskit osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Mitt är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Har inte fått mitt än återkommer när jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Börjar 08.30 varje dag, slutar 14.00 varje dag. Lunch 11.15. Är alltså nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Där har ni mitt schema för denna termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) 2:a året på Teknik - Datorteknik. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/twf0nf1ypqv2.JPG Sovmorgon på fredagar. Men hade hellre sett att vi slutat tidigare den dagen. Just det, har inget IV den här veckan, så på fredagen blir det soft. Redigerad 21 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Jag tyckte att mitt var bra, tills jag såg min skolkamrats schema. Slaggarjävel. Men om man inte jämnför med andra så är mitt schema rätt så kul, halv fucking tolv slutar jag varje fredag http://www.novasoftware.se/ImgGen/schedule...p;maxheight=737 Måndagen är borta där utav någon anledning... Man kan ju alltid hoppas. Och "Resurs" skiter man i, det är för latmaskarna som ligger efter. Redigerad 21 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Ganska bra för mig. Dock så gillar jag inte franskan på tisdag och onsdag morgon. Den är alldeles för lång och den platsar dåligt där den är. Ni får bild om jag hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Nej, mitt schema är skit. Börjar 08:05 varje morgon och slutar runt 15:00-16:00 nästan varje dag. Hur fan samuelzson, har du lyckats få ett så bra schema? Har ni extremt korta raster? För du går väl också i nian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) http://www.novasoftware.se/ImgGen/schedule...p;maxheight=751 iaf fram tills höstlovet Redigerad 21 augusti, 2007 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 http://www.novasoftware.se/ImgGen/schedule...p;maxheight=751 iaf fram tills höstlovet Server Error in '/ImgGen' Application. Input string was not in a correct format. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.FormatException: Input string was not in a correct format. Source Error: Line 313: bool bTwist = false; Line 314: Line 315: int iDay = Convert.ToInt32(this.sDay); Line 316: Line 317: iWidth = Convert.ToInt32(sWidth); Source File: c:\inetpub\wwwroot\ImgGen\ScheduleImageGenerator.cs Line: 315 Stack Trace: [FormatException: Input string was not in a correct format.] System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal) +254 System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info) +182 System.Convert.ToInt32(String value) +53 ScheduleWebService.ScheduleImageGenerator.Generate(HttpResponse res, HttpRequest req) in c:\inetpub\wwwroot\ImgGen\ScheduleImageGenerator.cs:315 ASP.schedulegenerator_aspx.__Render__control1(HtmlTextWriter __w, Control parameterContainer) in c:\Inetpub\wwwroot\ImgGen\ScheduleGenerator.aspx:25 System.Web.UI.Control.RenderChildrenInternal(HtmlTextWriter writer, ICollection children) +113 System.Web.UI.Page.Render(HtmlTextWriter writer) +38 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +4702 Häftigt schema ni har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) MÅ 8-10 Ryska 10-12 Tyska 13-15 Amerikansk politik TI 8-10 Tyska 10-12 Ryska ON 13-15 Amerikansk politik TO 13-15 EUs politiska institutioner FRE Ledig +Ett antal läskurser -- Så ser det ut fram till 30.10 Redigerad 21 augusti, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag har inte fått mitt shema än, kommer om 3 veckor eftersom jag är 1:a. Men jag tror det blir från 8.15 - 15.00 varje dag förutom måndagar då vi kommer ha lite sovmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Mån-Sön: Ledig. Asgött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Sista året nu, blev ganska nöjd med mitt schema. Sovmorgon till minst 10 varje dag förutom fredagar då jag börjar 8.15, suck. Men så börjar jag efter tolv en dag och så. Och lugna kurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Nja, slutar 17.25 på onsdagar, inte så kul. Men det som gör det kul är att en kompis inte hinner med bussen hem då XDXDXD (hon har flyttat uttahelvete ut i bushen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts