Jump to content

Fick Du bra schema i år?

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Ja, idag började jag själv 2an i Industriprogramet, svets och metall hantering för er som inte vet ;)

iaf, jag fick ett asskönt schema detta året och är såååå jävla nöjd med det :angry:

även om jag hatar skolan, så gör det ju saken bättre att man inte går såå jätte länge under dagarna ^_^

även om du hatar skolan, så kämpa för fan på, för alla ångrar det sen.. :angry:

STAY IN SCHOOL TO BE COOL.. :)

EDIT:

ehm.. jag gjorde detta till en Poll ju?! var blev den av?? någon hjälp >_<

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tyckte att mitt var bra, tills jag såg min skolkamrats schema. Slaggarjävel.

Men om man inte jämnför med andra så är mitt schema rätt så kul, halv fucking tolv slutar jag varje fredag >_<

http://www.novasoftware.se/ImgGen/schedule...p;maxheight=737

Måndagen är borta där utav någon anledning... Man kan ju alltid hoppas. Och "Resurs" skiter man i, det är för latmaskarna som ligger efter.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Server Error in '/ImgGen' Application.

Input string was not in a correct format.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.FormatException: Input string was not in a correct format.

Source Error:

Line 313:			bool bTwist = false;

Line 314:

Line 315:			int iDay = Convert.ToInt32(this.sDay);

Line 316:

Line 317:			iWidth = Convert.ToInt32(sWidth);

Source File: c:\inetpub\wwwroot\ImgGen\ScheduleImageGenerator.cs	Line: 315

Stack Trace:

[FormatException: Input string was not in a correct format.]

System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal) +254

System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info) +182

System.Convert.ToInt32(String value) +53

ScheduleWebService.ScheduleImageGenerator.Generate(HttpResponse res, HttpRequest req) in c:\inetpub\wwwroot\ImgGen\ScheduleImageGenerator.cs:315

ASP.schedulegenerator_aspx.__Render__control1(HtmlTextWriter __w, Control parameterContainer) in c:\Inetpub\wwwroot\ImgGen\ScheduleGenerator.aspx:25

System.Web.UI.Control.RenderChildrenInternal(HtmlTextWriter writer, ICollection children) +113

System.Web.UI.Page.Render(HtmlTextWriter writer) +38

System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +4702

Häftigt schema ni har!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor