SilentViper Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Nu efter ja har haft ett JÄVLIGT jobbit virus som frös sönder hela min dator så ja var tvungen köra i felsäkertläge och fixade allt där. Så pappa och min bror säger ja ska tabort mitt virus program för ja ej behöver "det". Och ja säger att man ska ha virus program. Och ja vet ej vilket ja ska göra för ja är rädd att få samma skit igen. Så ja undrar vilket val ja ska göra. Om ja ska behälla virus programet (NOD32) Och ja vill nu byta när det ej hjälpe mkt. Så vilket ska ja ta?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Nod32 hjälper mycket. Det är det som hittar flest virus. Lyckas du ändå få virus är det mest sannolikt skit bakom spakarna - du har fel inställningar eller är oförsiktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Hur fixar ja dom bästa inställingarna da på NOD32 da?. Men ja fönderar på ändåså att byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Hur fixar ja dom bästa inställingarna da på NOD32 da?. Men ja fönderar på ändåså att byta Att byta gör dig ingen nytta. Titta på rekommenderade inställningar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Nu tog ja bara dom rekommenderade inställningar orkade ej hålla på med loggen etc. Så ja får hoppas att detta funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts