eminem33 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Min dator skärm är mycket mörkar en min syrras och min laptop om jag tex kolla på nåt på youtube så ser jag nästan inte ett skit men sen om jag går till min laptop eller till min syrras dator så ser jag jätte bra kan man typ ändra det nånstans typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Min dator skärm är mycket mörkar en min syrras och min laptop om jag tex kolla på nåt på youtube så ser jag nästan inte ett skit men sen om jag går till min laptop eller till min syrras dator så ser jag jätte bra kan man typ ändra det nånstans typ?? På min skärm finns det iaf knappar som man kan trycka på. letta efter brightnes eller en sol maxa den så blir de bra. Eller så håller din skärm på att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 På min skärm finns det iaf knappar som man kan trycka på. letta efter brightnes eller en sol maxa den så blir de bra. Eller så håller din skärm på att dö. What he said. - Dåligt trådnamn förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Min laptop har en väldigt blank skärm så det är väldigt svårt att se någonting alls när man sitter i ett ljust rum. Så du kan ju alltid testa att sitta i ett litet mörkare rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts