MyStiC Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Nu är det så att jag ska beställa ett spel till min 360, och jag är för lat för att hämta det på realesedagen på fredag. Är det någon som rekomenderar en sida där beställning kommer fram fort? Gärna med postförskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Tror CDON är rätt snabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Måste vara 18 Kom igen, 30 views och endast 1 reply? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Måste vara 18 Kom igen, 30 views och endast 1 reply? Jag hade också tänkt tipsa om CDON, så svårt är det väl inte att ge pengar till dina föräldrar och låta dem beställa med deras uppgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Skumt, man får gratis frakt på cdon om man är student, men ändå måste man vara 18 för att beställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Skumt, man får gratis frakt på cdon om man är student, men ändå måste man vara 18 för att beställa. Student=Person som studerar vid högskola/universitet. Inte många under 18 år som gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Discshop . Beställer du innan 16:00 så kommer det nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Student=Person som studerar vid högskola/universitet. Inte många under 18 år som gör det... Åh, trodde man klassades som student om man har ett CSN-kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Discshop . Beställer du innan 16:00 så kommer det nästa dag. Beror ju på vart man bor. Discshop = Malmö. För mig i Övik tar det två dagar. Men dom skickar ändå så man får spelet på releasedatumet om man har bokat det. Som jag gjorde med GTA SA. Postförskott, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Komplett.se Prima skinka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Åh, trodde man klassades som student om man har ett CSN-kort. Jo det är man ju, men folk på högskola/universitet är ju likaså också studenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 För mig i Övik tar det två dagar. Skumt! Jag beställde filmer därifrån för några veckor sen och de kom dagen efter... och jag bor 60 mil norr om Ö-vik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Webhallen är väll snabba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Discshop . Beställer du innan 16:00 så kommer det nästa dag. beställ inte på discshop tog fan 1 månad för dom att bajsa ut min mobil och på deras hemsida stod det att den fan i lagret och varje gång man ringde till dom sa dom att den kommer inom 24 h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Webhallen får tummen ned för mig. Visst, jag har beställt mycket där. Visst, jag är guldmedlem där. Men det är fortfarande ett dåligt ställe, de packar ned sakerna i snigeltakt. Tog mig en vecka att få ett spel jag hade beställt för att de inte orkade skicka den dagen eller något. En vecka, lite brutalt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Förlåt för det sena svaret, blev ingen beställning.. Bokade spelet nere på GAME idag istället och betalar när det väll kommit upp på hyllorna. Tack så mycket för tipsen! Redigerad 23 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Förlåt för det sena svaret, blev ingen beställning.. Bokade spelet nere på GAME idag istället och betalar när det väll kommit upp på hyllorna. Tack så mycket för tipsen! Bra val! Blir det problem så är det bättre att du har kontakt med de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts