TheWhiteElf Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Vart har GTA-Sweden tagit vägen? Det var ett bra tag sedan jag ens tänkte på GTA och det var ännu långigare sedan jag var på denna sida... Go svenska jag fick till Men som sagt, var är GTA-Sweden. Jag har ett förslag och sidan finns inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Långigare Sidan bytte namn till modarkivet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Långigare Tror inte det är någon som 'jobbar' med det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 20 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 okej, så den officiella gta-sweden sidan är nerlagd. Det var synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Den har bytt namn, hello Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Den har bytt namn, hello Forumet ja, sidan är nerlagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Forumet ja, sidan är nerlagd. Allting som stog på sidan finns ju på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Allting som stog på sidan finns ju på forumet Mycket möjligt att det som fanns på den finns nertryckt i nån tråd. Man kan väl hursomhelst konstatera att projektet är ganska dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Vart har GTA-Sweden tagit vägen? Det var ett bra tag sedan jag ens tänkte på GTA och det var ännu långigare sedan jag var på denna sida... Go svenska jag fick till Men som sagt, var är GTA-Sweden. Jag har ett förslag och sidan finns inte längre... Att ingen har rättat honom än. Skäms på er! Längre är ordet du söker efter min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Att ingen har rättat honom än. Skäms på er! Längre är ordet du söker efter min vän. Långigare Långigare Har vi inte? Tja inte rättat, men påpekat. Vilket är mycket roligare. Redigerad 23 augusti, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 25 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Jag vet att det heter längre.... Forumet är som sagt ganska så dött. Det är knappt någon som skriver något där. Jag har bara sett en person som skrev samma dag som mig... Skulle vara gutt om det kunde komma igång ordentligt igen när GTA IV kommer. Då skulle jag vilja vara med och modda... Men då är det säkert heldött om inga nya modders har kommit till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Jag vet att det heter längre.... Forumet är som sagt ganska så dött. Det är knappt någon som skriver något där. Jag har bara sett en person som skrev samma dag som mig... Skulle vara gutt om det kunde komma igång ordentligt igen när GTA IV kommer. Då skulle jag vilja vara med och modda... Men då är det säkert heldött om inga nya modders har kommit till... Man kan väl inte modda på PS3 och Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Man kan väl inte modda på PS3 och Xbox 360? För GTA IV kommer ju absolut inte komma till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts