eminem33 Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 För ett tag sen hade jag något antivirus pogram som hade föraldra kontroll som gjorde så att man kunde blockera sidor på internet och stänga av internet vid en viss tid tror det typ hette f-secure och nu undrar jag om det finns något pogram som kan göra samma saker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 För ett tag sen hade jag något antivirus pogram som hade föraldra kontroll som gjorde så att man kunde blockera sidor på internet och stänga av internet vid en viss tid tror det typ hette f-secure och nu undrar jag om det finns något pogram som kan göra samma saker?? Crawler Parental Control är gratis och gör ungefär allt du krävde. - Stänger av Internet vid en speciell tid (Som du bestämmer) - Blockerar hemsidor med farligt innehåll. - Gömmer saker på din dator, som du inte vill att andra ska se. - Blockerar folk från att installera program som kan vara farliga, och skyddar program som du behöver från att avinstalleras. - Få detaljerade rapporter om vad folk gör på datorn. - Enkel att använda. Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Crawler Parental Control är gratis och gör ungefär allt du krävde. - Stänger av Internet vid en speciell tid (Som du bestämmer) - Blockerar hemsidor med farligt innehåll. - Gömmer saker på din dator, som du inte vill att andra ska se. - Blockerar folk från att installera program som kan vara farliga, och skyddar program som du behöver från att avinstalleras. - Få detaljerade rapporter om vad folk gör på datorn. - Enkel att använda. Enjoy tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts