Jump to content

Problem med Youtube

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Hej! jag har problem med Youtube när det gäller FF

Jag kan gå in på Youtube, slå igång en film, det tar år innan den laddar igång, innan den svarta rutan kommer upp så står det nått om att min java är för gammal blablabla.

efter ett tag så går filmen igång, men jag buffrar filmen hur sakta som helst, även om det är filmer jag har sett förr som jag har buffrat igång på typ 10 sek.

Jag har prövat reinstallera Java men utan nån framgång, vad mer kan jag göra?

Pröva installera om FF?

och om jag lär göra det.... hur sparar man sina bokmärken, har en del saker där jag vill spara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! jag har problem med Youtube när det gäller FF

Jag kan gå in på Youtube, slå igång en film, det tar år innan den laddar igång, innan den svarta rutan kommer upp så står det nått om att min java är för gammal blablabla.

efter ett tag så går filmen igång, men jag buffrar filmen hur sakta som helst, även om det är filmer jag har sett förr som jag har buffrat igång på typ 10 sek.

Jag har prövat reinstallera Java men utan nån framgång, vad mer kan jag göra?

Pröva installera om FF?

och om jag lär göra det.... hur sparar man sina bokmärken, har en del saker där jag vill spara

Något problem med YouTube, tänkt på det? Samma för mig just nu också, började idag. Funkar inte med IE heller så -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor