Mathias Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Det jag kommer minnas från den här sommaren är min lilla resa till Själevad (Örnsköldsvik). Flög för första gången i mitt liv upp för att bo hos min flickvän i 4 veckor. Mycket badande, gå på stan och "annat". Träffade också ett gäng forumiter: Merkky, VickeX, Antepanteboy, sen tror jag att det var Ma_cipriani som var på bio tillsammans med antepante samtidigt som jag var där. Mycket trevlig liten stad, kommer aldrig glömma den lilla resan. Kommer tillbaka på höstlovet tror jag Ett av de bättre sommarloven var det absolut, minnen minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 För lite fritid... Började lovet 6:e juli, slutade 1:a augusti då man började jobba. Men det mesta kan ses som kort sommarlov om man jämför med förra året (4 månader). Minnesvärda datum den här sommaren har varit konserten med Metallica 12:e juli, Amsterdam 13:e juli & Sensation Black (i Amsterdam) 14 till 15:e juli. Så jag är rätt nöjd med dom tre veckors lov jag fick ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts