Nybörjaren Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Tjena. Var lite dum och moddade mitt GTA3 med ett dåligt mod. GTA3.dat var totalt korrupt och för att få spelet att funka igen skulle jag behöva en sådan fil, omoddad. Bryr mig inte om jag måste starta nytt spel. Har någon här en gta3.dat som jag kan få? /Nybörjaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Tjena. Var lite dum och moddade mitt GTA3 med ett dåligt mod. GTA3.dat var totalt korrupt och för att få spelet att funka igen skulle jag behöva en sådan fil, omoddad. Bryr mig inte om jag måste starta nytt spel. Har någon här en gta3.dat som jag kan få? /Nybörjaren Jag tror jag skulle kunna hjälpa dig, men vet inte hur jag ska lägga upp den så att du får den... Inte min allra starkaste sida, vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Jag tror jag skulle kunna hjälpa dig, men vet inte hur jag ska lägga upp den så att du får den... Inte min allra starkaste sida, vet du. Bara ta gta3.dat ifrån din GTAIII/data mapp och ladda upp. Uppladdningsrutan finns under rutan där du skriver text (när du skapar ett inlägg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Bara ta gta3.dat ifrån din GTAIII/data mapp och ladda upp. Uppladdningsrutan finns under rutan där du skriver text (när du skapar ett inlägg). Upload failed. You are not permitted to upload this type of file Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Hmm... konstigt. Testa den här sidan: http://www.mediafire.com/. Där kan man enkelt ladda upp en fil utan signup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Hmm... konstigt. Testa den här sidan: http://www.mediafire.com/. Där kan man enkelt ladda upp en fil utan signup. Okej, tack för länken. Här är filen. Varsågod Hoppas det fungerar. http://www.mediafire.com/?3dmr3yvumzl Redigerad 17 augusti, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Tack så jättemycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Om gta3.dat inte är för stor även efter komprimering, kan du ju zippa filen och ladda upp här på sajten. Annars är ju beffo en bra sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts