Geten123 Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Blir snart tokig, jag försöker hitta ett vettigt program som kan bränna två avi filer till en DVD men hittar bara program som konverterar filerna till DVD format. Nån som har nåt bra tips hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 VCD, SVCD alt. baar bränn ut dom om din dvd kan spela .avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Blir snart tokig, jag försöker hitta ett vettigt program som kan bränna två avi filer till en DVD men hittar bara program som konverterar filerna till DVD format. Nån som har nåt bra tips hur man ska göra? Vill du kunna kolla på dem i din DVD-spelare? Om inte är det väl bara att tanka t.ex. Nero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Varför inte bara göra som programmen du hittar gör? Jag konverterar alltid med ConvertXtoDvd, funkar sketabra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts