Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Varför står det att det är fel i msnp32 när jag startar datorn? är det nån som har en aning eller vet vad det är för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 (redigerad) Gå in på denna sidan och ladda ned filen. Zippa sedan upp den i C:\WINDOWS\SYSTEM BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ända se`n jag fick detta tips om dll-sidan har jag försökt och försökt att få in filen i datorn igen...Laddat ner den flera gånger och så...Men ändå! Tillslut kollade jag i System mappen...Det visade sig att filen(msnp32.dll) fanns där iallafall...Datorn vet altså inte om att den finns!? Någon som vet hur jag ska få den att veta det?? Det är jävligt irriterande att felrutan och en massa annan skit kommer upp när jag startar datorn...En annan sak...Detta var min förta topic i Off-Topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ända se`n jag fick detta tips om dll-sidan har jag försökt och försökt att få in filen i datorn igen...Laddat ner den flera gånger och så...Men ändå! Tillslut kollade jag i System mappen...Det visade sig att filen(msnp32.dll) fanns där iallafall...Datorn vet altså inte om att den finns!? Någon som vet hur jag ska få den att veta det?? Det är jävligt irriterande att felrutan och en massa annan skit kommer upp när jag startar datorn...En annan sak...Detta var min förta topic i Off-Topic... Felet ligger nog i själva DLL-filen, den kanske blev korrupt när du installerade drivrutinerna för nätverkskortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Jo så var det säkerligen...Krånglet började efter att nätvärkskortet installerats...Men jag har ju tagit bort den gamla msnp32 och ersatt den med den nya jag laddade ner! Ändå fortsätter den krångla... Redigerad 17 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jo så var det säkerligen...Krånglet började efter att nätvärkskortet installerats...Men jag har ju tagit bort den gamla och ersatt den med en ny! Ändå fortsätter den krångla... Har du försökt att ladda ner nya drivrutiner/patchar till nätverkskortet eller kontaktat tillverkaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Har du försökt att ladda ner nya drivrutiner/patchar till nätverkskortet eller kontaktat tillverkaren? .... Får väl leta runt lite efter drivrutiner nån gång...Akut e det ju inte...Allt fungerar ju som det ska när man tryckt förbi felrutan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts