Rohzcak Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Finns det några "in game"-bilder någonstans? Alla bilder bilder jag har sett är på spelaren sedd framifrån. Det verkar vara ett bakochfram-vänt sätt att spela på. Skulle vara intressant att se hur gränssnittet ser ut. Är det första, andra, tredje person? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Precis det tänkte jag oxå på när jag såg IGN bilderna idag... Man ska ju kunna ändra kameravinklar och så.. tror nog det kommer att bli ett andra persons gränssnitt ändå... men det duger finnt i så fall, man får ju se lite mer runt spelaren då och får större kontroll på omgivningen :xmas: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Det är väl tredje person som på PS2.(?) Alltså, man ser gubben bakifrån. Förresten vad är andra person för något?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 15 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Vetefan vad andra person är i spelsammanhang. Det var bara nåt jag drog till med... Läste just artikeln på IGN (borde kanske gjort det innan). Enligt den kan man välja på första, tredje och den klassiska GTA-vyn... Uppifrån. Trevligt att kunna välja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 ahh... ok, menade att man skulle se gubben bakifrån, visste ej om det var 3:e eller 2:a person.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 den klassiska GTA-vyn är inte att rekommendera iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 den klassiska GTA-vyn är inte att rekommendera iaf Nej usch... ??? Då blir det ju som att gå tillbaka till de gamla spelen och "förstöra" den snygga 3D grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) FORUMETS FÖRSTA POST Redigerad 18 november, 2002 av W-Master Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 FORUMETS FÖRSTA POST Party-party eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 det här är inte första Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 FORUMETS FÖRSTA POST En till gammal goding som ny är förstörd... Räckte det inte med att ni fick den första låst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag drar bara upp gamla posts om jag har något att säga om ämnet där... Inte föratt skriva att det var första posten eller nått... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ... <_> Jag anser att denna tråd är avslutat nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts