Lajnux Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 haha:P OLD Haha, håller med, det var ju länge sen. Men haha. Jag lirade aldrig demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Ursäktar för dubbelpost. Är det någon som har en aning om man kan vända kepsen så skärmen inte står rakt fram? Har sett massor av andra gubbar i spelet som har den bl.a bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Yes! Fick skate. idag. Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Tankade demot från playstation store, tjockt tungt, tjockt verkligt... tjockt svåra kontroller, värt att köpa när prislappen minskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Och detta kommer såklart inte till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Och detta kommer såklart inte till PC? Skulle inte tro det. ------- Har förresten fastnat nu. Måste åka runt och spela in filmsnuttar med min kamerapolare. Saken är den att dessa kamera prylar inte är sådär jättelätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Och detta kommer såklart inte till PC? Står på förstasidan att det bara kommer till 360 och PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Har förresten fastnat nu. Måste åka runt och spela in filmsnuttar med min kamerapolare. Saken är den att dessa kamera prylar inte är sådär jättelätta. Typ var är du? Lider med dig, jag har hållt på med typ 70 försök för att klara varje liten sån filmsnutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Typ var är du? Lider med dig, jag har hållt på med typ 70 försök för att klara varje liten sån filmsnutt Sitter fast på filmsnuttar med Trasher (behöver klara typ 4-5 stycken) och är i X-games (Big Air) i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Wiiee! Har klarat allt förutom 2 filmsnuttar, nån S.K.A.T.E.-tävling och några spots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 http://youtube.com/watch?v=mghjCmCFCQw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 http://youtube.com/watch?v=mghjCmCFCQw Haha, skateare är allt underliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Kommer nog att skaffas senare, tror inte jag kommer skaffa proving ground, dem tre mapsen ser så gråa och tråkiga ut. project 8 är allt jag behöver från tony hawk detta år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Sorry för dubbelpost men ingen har skrivit efter mig. Varje gång man gör en "uppdrag" så står det att man unlockar videos, vart kan man hitta dem. dem enda jag hittar är sponsor filmer i butikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Sorry för dubbelpost men ingen har skrivit efter mig. Varje gång man gör en "uppdrag" så står det att man unlockar videos, vart kan man hitta dem. dem enda jag hittar är sponsor filmer i butikerna Tror att det är dom som dom menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Tror att det är dom som dom menar. Ehh nä.. för man unlockar filmer efter man fått alla sponsor filmerna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Ehh nä.. för man unlockar filmer efter man fått alla sponsor filmerna också Låser upp . Finns det inga andra multiplayer-spel än s.k.a.t.e och Spotbattle, eller vad det heter? Ingen vanlig freeroam där man kan spela två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Låser upp . Finns det inga andra multiplayer-spel än s.k.a.t.e och Spotbattle, eller vad det heter? Ingen vanlig freeroam där man kan spela två? Tror det finns om du lirar på Xbox Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Tror det finns om du lirar på Xbox Live. Guh . Inte online till Ps3 då alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Guh . Inte online till Ps3 då alltså? Freeskate finns i PS3. Redigerad 5 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts