Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Varför spela Postal när man kan gå ut på gatan och skjuta ihjäl folk? Det är en fråga jag ställt mig själv länge nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Någon som köpt detta spel?? demot är jävla skoj i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det här spelet klassar ju Tony Hawks spel totalt. Så mycke bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 detta spelet är så grovt mkt mkt bättre än något tony hawks någonsin kommer bli! och jag va "TH" fan innan, men det blev samma hela tiden fast ny story och fler tricks i princip.. men detta, det är sååå grovt nyskapande så det är inte sant! helt ny system, och för alla er som tror kamera vinkeln är jobbig? Noop, den är skönare faktiskt, känns mkt skönare faktiskt, mer personligt på något sätt.. och sen är detta roligare för här är det faktiskt en utmaning att göra trix, som på riktigt, så fort man lärt sig ett nytt trix så blir man stolt, och försöker klara det mer och mer, och sen prövar man sig fram! är fullkomligt kär i detta Demot, och ja ska absolut skaffa Skate så fort ja hittar de till det perfekta priset, men inget stress på det först Assassins Creed.. sen kanske detta där imellan när man väntar på GA IV.. för som inte testat demot, ladda ner det ! och följ det dom lär dig där, så fixar man de rätt fort.. även om du inte gillar skejtar spel så ladda det. för de är på sån ny nivå så det är verkligen ett spel som ja tror dem flesta skulle gilla.. och btw, det nya tony hawks spelet.. spelade demot, grafiken suger, samma kass spel känsla, och ny story bra... SÖG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Tror jag ska köpa EA SKATE imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Om jag skulle ha haft pengar skulle jag skaffat det imårrn!!. Demot är ju underbart skoj, och kontrollerna är underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Om jag skulle ha haft pengar skulle jag skaffat det imårrn!!. Demot är ju underbart skoj, och kontrollerna är underbara! Håller med till 100%!! visste att många skulle gilla det! gillar man inte ny tänkande så har man ingen användning för next gen konsollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Tror jag ska köpa EA SKATE imorgon. Vänta nu? Imorn!? På spelbutiken.se står det att det släpps den 11 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Vänta nu? Imorn!? På spelbutiken.se står det att det släpps den 11 oktober. 27 september till 360 11 oktober till PS3. Cdon.com skickade mitt spel idag, så jag har det i morron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 27 september till 360 11 oktober till PS3. Cdon.com skickade mitt spel idag, så jag har det i morron. va? va inne i en spel affär iförr igår och han sa de släpps på fredag till 360 och till ps3 på måndag?! och den killen är rätt stensäker på sånna saker?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) va? va inne i en spel affär iförr igår och han sa de släpps på fredag till 360 och till ps3 på måndag?! och den killen är rätt stensäker på sånna saker?! http://www.electronicarts.se/games/10441/ PlayStation®3 - Ej fastställt Xbox 360™ - 2007-09-27 Dem flesta sidorna står det 11 oktober till PS3. Tex cdon.com : http://www.cdon.com/main.phtml?prod=632464...mp;page=product » Preliminärt releasedatum 2007-10-11 Redigerad 26 september, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Håller med till 100%!! visste att många skulle gilla det! gillar man inte ny tänkande så har man ingen användning för next gen konsollerna Men allting var så mycket mer realistiskt än i Tony Hawk spelen... Provade Tony Hawk Proving Ground demot direkt efter Skate demot, och i TH var det så långtråkigt att bara göra ollies, men i Skate så är det underhållande nog. I TH kan man bara hålla in flipknappen och peppra åt höger så öser man kickflipps, orealistiskt. Älskar Skate och ska garanterat köpa det, men inte imårrn iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Var ett riktigt fan av Tony Hawk-serien enda sen jag var liten men har alltid velat ha den där realistiska biten att byta med. Där kommer EA SKATE in perfekt. Faktum är att jag har tappat räkningen av TH-spelen och det senaste jag spelade var Underground 2 vilket var ett riktigt bottennapp. Att få in någonting nytt känns underbart. Hoppas verkligen att jag kan köpa spelet imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 kolla reviews på spelet innan du köper, det fick mig att tänka om, och vänta ett tag..: HD kvalité - http://www.gametrailers.com/player/24905.html vanlig Kvalité - http://www.gametrailers.com/player/24856.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Hoppas att hela spelet håller samma kvalitét som demot.! Ska försöka pinna ihop pengar så fort jag kan, men jag lär vara mest upptagen med Halo 3 nu också så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Ska nog fixa skate snart, har lirat demot skitmycket. Det är för jäkla go känsla att verkligen pressa fram tricks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Ska nog fixa skate snart, har lirat demot skitmycket. Det är för jäkla go känsla att verkligen pressa fram tricks. man blir lixom as stolt när man klarar ett nytt lite svårare trix den känslan finns inte alls på tony hawks, och har aldrig funnits heller.. ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Gjorde nyss min första backflip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Gjorde nyss min första backflip haha:P OLD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 haha:P OLD Haha, håller med, det var ju länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts