JSHC Skrivet 24 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Graphics creator och teams uppe på hemsidan, gogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 (redigerad) Graphics creator och teams uppe på hemsidan, gogo! Mjo såg det. Gjorde den här, som jag ska sätta på något plank i min megapark. ...fast den är transparent egentligen. Inte valt någon bakgrundsfärg, så man kommer att se bräd-texturen runt texten, så att det ska se ut som om det är ditmålat. Redigerad 24 april, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 25% på demot! Får se om jag gillar't när jag fått hem det. Spelade SKATE (1) och hade mycket roligt med det, men köpte aldrig tvåan dock. Får se hur det blir om jag köper trean när det släpps eller köper tvåan för att det antagligen kommer sjunka i pris då SKATE3 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 25% på demot! Får se om jag gillar't när jag fått hem det. Spelade SKATE (1) och hade mycket roligt med det, men köpte aldrig tvåan dock. Får se hur det blir om jag köper trean när det släpps eller köper tvåan för att det antagligen kommer sjunka i pris då SKATE3 kommer. Tvåa får du inte missa, bättre än första. Nya staden ser rätt tråkig ut, även det man ser på videon när en kille glitchar ut ur demot (har inte fått det att funka själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 (redigerad) Fu pixie Skyller på att colan var slut. Redigerad 28 april, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 HURR, verkar inte funka atm. Gör om, gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Jag har dammat av Skate 1 skivan och börjat spela igen, så upptäckte jag att man kan låsa upp en Krooked bräda genom att klara alla spots. Hur ser brädan ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Ta sig ut ur demobanan: Jäklar funkar det verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Jäklar funkar det verkligen Har själv inte provat men tycker det verkar skumt. Varför skulle de lägga ut så mycket yta i ett demo? tar ju bara mer plats när man ska ladda ner det på något man inte "kan" använda. Men imponerande att komma på det om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Jäklar funkar det verkligen Jag har gjort det ett flertal gånger. Självklart så får man ju inte hela stan, men det finns några fina ställen ändå. Åker man för långt så faller man genom marken. Så hela stan finns inte där egentligen. Det tråkiga är att det varken går att använda Object Dropper eller Session Markers när man kör sådär. Redigerad 28 april, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Jag har gjort det ett flertal gånger. Självklart så får man ju inte hela stan, men det finns några fina ställen ändå. Åker man för långt så faller man genom marken. Så hela stan finns inte där egentligen. Det tråkiga är att det varken går att använda Object Dropper eller Session Markers när man kör sådär. Ah ok det förklarar ju saken . Då kan man ju undra ändå varför de tagit med lite fler ställen, har det varit meningen att man ska kunna spela på mer än demo-platsen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 har dåligt ställt. så kommer antagligen inte ha råd med skate 3 när de släpps, så titta på skate 2 och såg att de va ganska billigt. pröva demot och titta lite på youtube men tyckte staden såg riktig tråkig ut? är de värt 250 eller ska man spara till skate 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 har dåligt ställt. så kommer antagligen inte ha råd med skate 3 när de släpps, så titta på skate 2 och såg att de va ganska billigt. pröva demot och titta lite på youtube men tyckte staden såg riktig tråkig ut? är de värt 250 eller ska man spara till skate 3? Helt klart värt pengarna, riktigt kul spel. Ju mer du spelar desto mer av staden låser du upp så det finns riktigt mycket yta att åka på och jag har nog aldrig tyckt staden varit speciellt tråkig men kan ju bara tala för mig själv på den punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Helt klart värt pengarna, riktigt kul spel. Ju mer du spelar desto mer av staden låser du upp så det finns riktigt mycket yta att åka på och jag har nog aldrig tyckt staden varit speciellt tråkig men kan ju bara tala för mig själv på den punkten. Enda jag verkligen hatade med staden var att många ställen förstördes för mig i och med att det var för branta nedförsbackar. Därför höll jag mig mycket runt om matrix plaza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Kan man ändra kameravinkeln i Skate 2? Man ser ju ingenting i 1an om man jämför med 3an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Kan man ändra kameravinkeln i Skate 2? Man ser ju ingenting i 1an om man jämför med 3an.. Ja, man kan ändra i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Testade det där med att glitcha ur demon och det va inte mycket att hänga i julgranen, man ramla ju bara genom marken vart man än åkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Testade det där med att glitcha ur demon och det va inte mycket att hänga i julgranen, man ramla ju bara genom marken vart man än åkte. Kan rekommendera att försöka hoppa över hajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Kan rekommendera att försöka hoppa över hajen. Det är awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 (redigerad) Dubbelpost, men... Three day rule Har spelat igenom Skate 1 förra veckan, alla spots, challenge och sånt. Nu har jag precis börjat spela Skate 2, blir väl färdig lagom tills Skate 3 har kommit ut Redigerad 5 maj, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts