Pixiegnom Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Ah, tror Cuz snackade om det där i hall of meat videon. Haha, kollade på videon och det är visst en feauture. Dumt av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Fick inte riktigt den där "wow"-känslan som jag trodde att jag skulle få. Sen ska man väl aldrig döma efter ett demo givetvis, får ge det några chanser till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Fick inte riktigt den där "wow"-känslan som jag trodde att jag skulle få. Sen ska man väl aldrig döma efter ett demo givetvis, får ge det några chanser till. Känns som jag skrev som ett lite lame ställe att ha ett demo på... Och så finns det ju inte så mycket nya tricks i Skate 3 som det gjorde i Skate 2... Därför är har det nog inte en lika stor wowkänsla... Men jag tror nog att spelet kommer bli grymt bra ändå... Demot gör det inte riktigt till mötes , skulle jag tro... För tittar man på alla trailers och andra videos så är det ju rätt häftigt. Port Carverton verkar vara en mycket bra stad, och så att man kan göra en ganska stor skatepark själv, samt placera ut object när och vart man vill är ju skitbra. Blev lite roligare nu när jag med hjälp av object dropper kom upp på ett ganska högt tak. Ska göra en "how-to" video snart, om hur man kommer upp dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Lätt köp efterprovat demot har tänkto köpa skate och skate 2 när dom släpptes men blev aldrig av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) Håller på att redigera ihop ett litet montage, mest för att lära mig hur Final Cut fungerar, slänger upp det så fort jag är klar Oh, om någon har något skönt klipp att slänga in är det bara att säga till. Redigerad 16 april, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Håller på att redigera ihop ett litet montage, mest för att lära mig hur Final Cut fungerar, slänger upp det så fort jag är klar Oh, om någon har något skönt klipp att slänga in är det bara att säga till. Ey stämmer din msn på din profil? needar lite hjälp när det gäller att klippa ihop film från skate2. Inte just precis nu men någon gång när du känner att du har tid och lust . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Ey stämmer din msn på din profil? needar lite hjälp när det gäller att klippa ihop film från skate2. Inte just precis nu men någon gång när du känner att du har tid och lust . Jodå, den stämmer allt, har rätt mycket tid till övers tills jag får min nya dator så lär väl inte vara några problem att hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Dubbel. http://www.youtube.com/watch?v=AbrqNdwgyTU Ingen flashig redigering osv. Mest för skojs skull, creds till VickeX för de klipp han bidrog med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Fan vad jobbig Jason Lee var. Annars var det la kul. Men de borde valt roligare ställe, fanns bara ett par grinds och nån trappa att åka på. Alla sånadär dark-grejer är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Fan vad jobbig Jason Lee var. Mjo. Kändes jävligt B-igt och barnsligt. Lite synd då jag annars gillar honom, i My Name Is Earl t.ex... Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Mjo. Kändes jävligt B-igt och barnsligt. Lite synd då jag annars gillar honom, i My Name Is Earl t.ex... Oh well. Han har förstörts lite för mig, han verkar ju helylle när man ser My Name Is Earl, men IRL är han scientolog o wifebeater. Damn reality. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Fan ett till spel som ska köpas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Varför måste karaktärerna vara så grymt fula? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Darkslides! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=e2UXDn_bB20 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 lol Haha wtf? hur skön som helst men vissa saker fattar jag verkligen inte hur han lyckas med. Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Haha wtf? hur skön som helst men vissa saker fattar jag verkligen inte hur han lyckas med. Awesome! haha ellerhur! som den grejen där han gör vääärsta flippen o sen lyckas släppa brädan i basketkorgen?! sinnesjukt! haha, tacka gud alla som sparar dessa otroliga buggar ^^ tjockisen som studsa överallt va skojig oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 lol Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Ta sig ut ur demobanan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Laddade nyss upp en video till skate.reel, men vart hittar jag den? Det är Skate 3 jag pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts