Bubbli Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Varför göra ett skateboard spel verkligt? Då kan man lika gärna åka skateboard på riktigt. När jag "skatea"(jag hatar att blanda engelska med svenska) så spelade jag Tony Hawk-serien för att komma bort från fysikens lagar och göra galna saker som inte går i verkligheten. Samma sak gäller den där Wii skiten där man ska stå med kontrollen och spela virtuell tennis. Jag förstår verkligen inte vad som är roligt med verkliga spel, förklara det för mig. Vissa människor gillar att spela spel som är realistiska medans vissa inte gillar det, c'est la vie. ...man kan skriva "när jag åkte skateboard". Blir väl ändå svenska blandat med engelska, men det är ju mer "korrekt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Vissa människor gillar att spela spel som är realistiska medans vissa inte gillar det, c'est la vie. ...man kan skriva "när jag åkte skateboard". Blir väl ändå svenska blandat med engelska, men det är ju mer "korrekt". Ok messerschmidt men du svarade inte direkt på min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Ok messerschmidt men du svarade inte direkt på min fråga. För att folk, tex. jag, inte kan åka skateboard utan hellre vill spela det.. Varför spela GTA och sno bilar och döda civila när du kan göra det i verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Jag dör, vill ha skate nu Fan att demot blev försenat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Är mer intresserad av Tony Hawk 9, eftersom det verkar roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Ok messerschmidt men du svarade inte direkt på min fråga. då gör jag det; därför att bara för att man kan åka skateboard på riktigt så betyder inte det att man blir lika bra som på spelet? plus att trillar du på riktigt så gör det mer ont och sen det med wii... kanske e roligt ibland.. men annars ser ja inte meningen me det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jag förstår verkligen inte vad som är roligt med verkliga spel, förklara det för mig. Vi tar tenniset på Wii t.ex, folk som kanske aldrig nånsin har spelat tennis, eller är hindrad på nått sätt så att dom inte kan spela kanske tycker det är roligare då dom kan leva sig mer in i själva spelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Varför göra ett skateboard spel verkligt? Då kan man lika gärna åka skateboard på riktigt. När jag "skatea"(jag hatar att blanda engelska med svenska) så spelade jag Tony Hawk-serien för att komma bort från fysikens lagar och göra galna saker som inte går i verkligheten. Samma sak gäller den där Wii skiten där man ska stå med kontrollen och spela virtuell tennis. Jag förstår verkligen inte vad som är roligt med verkliga spel, förklara det för mig. Varför göra krigsspel? Varför göra bilspel? Varför göra GTA? ... Du kan göra allt i verkligheten, men om du går runt på stan och skjuter ner männsikor/kör en bil i 300 km/h så måste du ta ansvar för konsikvenserna, det behöver du inte i ett spel. Om du spelar ett skatespel blir du antagligen mycket bättre på det än vad du skulle bli IRL. Edit: La till de 2 sista meningarna. Redigerad 21 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Demot har släppts men ingen har skrivit om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Demot är ute på 360-marketplace nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag kan testa åt er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag kan testa åt er... So can I, efter jag har fått ner, går så jävla slött som vanligt. Min kusin körde sitt amerikanska konto, tog 10 min sen hade han spelet, mitt är väll kanske på 65 % nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) So can I, efter jag har fått ner, går så jävla slött som vanligt. Min kusin körde sitt amerikanska konto, tog 10 min sen hade han spelet, mitt är väll kanske på 65 % nu. Tss.. Finns folk som väntat i 10-11 timmar och fortfarande inte fått ner sitt.. EDIT: Skate.reel is teh upzors: http://skate.share.ea.com/blogs/ Redigerad 22 augusti, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Jag kan testa åt er... Doooo it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Finns det på PlaystaionStore än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Finns det på PlaystaionStore än? Nope, Sony ska ha fått demot av EA men de har inte lagt ut det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Tss.. Finns folk som väntat i 10-11 timmar och fortfarande inte fått ner sitt.. EDIT: Skate.reel is teh upzors: http://skate.share.ea.com/blogs/ Länken funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Länken funkar inte. Vet, EA håller på att grejar med det, funkade i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Är mer intresserad av Tony Hawk 9, eftersom det verkar roligare. Är det inte det spelet som går under namnet Tony Hawk's Proving Ground? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Varför göra ett skateboard spel verkligt? Då kan man lika gärna åka skateboard på riktigt. När jag "skatea"(jag hatar att blanda engelska med svenska) så spelade jag Tony Hawk-serien för att komma bort från fysikens lagar och göra galna saker som inte går i verkligheten. Samma sak gäller den där Wii skiten där man ska stå med kontrollen och spela virtuell tennis. Jag förstår verkligen inte vad som är roligt med verkliga spel, förklara det för mig. Varför spela Postal när man kan gå ut på gatan och skjuta ihjäl folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts