Lajnux Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Spelet är mycket mer buggat på ps3:an tydligen. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Källa? Skateforumen. Antagligen. PS3'n har ingen möjlighet till custom soundtrack av någon anledning (inte för att jag vet varför man skulle vilja ha det ), framerateproblem och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 köpte spelet i lördags. första intrycket va riktigt bra. det är roligt och underhållande absolut. men det blir sedan extremt frustrerande när man kommer till uppdrag där man fastnar! älskar, verkligen älskar mega compound. spelade knappt ettan, så det stället besökte jag inte ens på ettan anyways, grymt spel för övrigt men jag vettefan om det är värt mina 700? kanske lämnar tillbaka det om några dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Ok för er som tycker att något uppdrag på skate 2 var ens aningen svårt måste jag säga L2P jag har klarat allt på spelet som är värt att göra och det enda som jag behövde flera försök på var en av rob dyrdeks extra utmaningar. förutom det så är spelet ett av dom lättaste jag spelat. jag blev riktigt besviken. och den killen som hadde problem med can you spell girl. pro utmaningarna är inte ett måste för att klara spelet och du borde inte har problem med att klara det endå bara för du inte kan göra en hardflip på kommando. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Ok för er som tycker att något uppdrag på skate 2 var ens aningen svårt måste jag säga L2P jag har klarat allt på spelet som är värt att göra och det enda som jag behövde flera försök på var en av rob dyrdeks extra utmaningar. förutom det så är spelet ett av dom lättaste jag spelat. jag blev riktigt besviken. och den killen som hadde problem med can you spell girl. pro utmaningarna är inte ett måste för att klara spelet och du borde inte har problem med att klara det endå bara för du inte kan göra en hardflip på kommando. Det har blivit lite enklare nu, men är ändå löjligt svårt. Vad menar du med L2P? Jag har klarat ut spelet nu. Det var lite kort, men är jävligt nöjd ändå. Lirade Skate. väldigt mycket efter jag klarat ut det också så vitt jag minns, och antagligen så blir det så med det här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Rolig film jag hittade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 (redigerad) Whoof, snacka om att Skate 2 var slutsålt på 360'n överallt, Gamestop; slut. Siba; slut. Elgiganten; slut. Sen till sist fick jag tag på sista exet på ICA Maxi Nu väntar jag bara på själva konsollen så är det game on. Redigerad 1 februari, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Det var länge sedan jag var så frustrerad som jag var idag. Är det någon som har tips på spots för filminspelning i första spelet? Redigerad 7 februari, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Det var länge sedan jag var så frustrerad som jag var idag. Är det någon som har tips på spots för filminspelning i första spelet? Vad är det för saker du ska göra i filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) http://skatereel.ea.com/members/1/187389503.aspx Min skate2-profil, posta era, om ni vill. Redigerad 7 februari, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Vad är det för saker du ska göra i filmerna? Typ allt! Jag har hur många filmer som helst att göra, men jag får bryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Typ allt! Jag har hur många filmer som helst att göra, men jag får bryt. Aww okej. Ja, Skate är nog ett av de spel som framkallat mest frustration, men också glädje. Man kan bli skitfrustrerad när man inte klarar saker på hur många försök som helst, men när man då klarar dom är det helt underbart. Försök på alla möjliga ställen. Och fortsätt att försöka. Du kommer att klara det så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 AH! Klarade Skate igår. Eller, själva storyn då. Låste upp Mega Compound, och det var det jag ville. Äckligt svårt spel på sina ställen. Rob & Big-grejen fick mig att helt tappa lusten för spelet för all framtid. Blir nog att köpa tvåan till våren ändå, i och för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 http://downloads.skate.online.ea.com/Skate...8064/368362.flv Film jag och Pontus gjorde. Go go download! Felshoe: 2:an är precis samma sak, vissa saker som är helt fucking omöjliga att klara. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Fick spelet i torsdags, och något som var bland det roligaste i spelet var ju att slå sig så hårt man kunde. I tvåan känns det dock som att det är mycket svårare att bryta ben? Hoppade ner från ett galet stup säkert tio gånger, men den där bilden som visar vilka ben man har brutit kom bara upp två gånger. Det känns lite konstigt, bara.. Edit: Torsdag, inte måndag.. Redigerad 21 februari, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 http://downloads.skate.online.ea.com/Skate...8064/368362.flv Film jag och Pontus gjorde. Go go download! Felshoe: 2:an är precis samma sak, vissa saker som är helt fucking omöjliga att klara. =( De hoppen kändes VÄLDIGT Tony Hawk imo Jag har ju nu inte så stor koll på all that is skate, men det känns som att det där var liite väl högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Vad gör han och hur gör han det vid 1.22 ? Redigerad 19 mars, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Vad gör han och hur gör han det vid 1.22 ? Det är en bugg. Han hoppar ner från ett hustak (som man kan komma till efter man klarat ett antal saker) och när han landar på den där stolpen så glitchar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Det är en bugg. Han hoppar ner från ett hustak (som man kan komma till efter man klarat ett antal saker) och när han landar på den där stolpen så glitchar det. Se där ja. Vart ligger det här, och vad ska man klara av ? Jag har klarat storyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts