Jump to content

EA SKATE

JSHC
 Share

Recommended Posts

Bleh, antar att "EA Nation servern", eller whatever går upp imorrn? Kan inte logga in. xD

Aja, har lirat några timmar, och det känns gött att kunna gå av brädan iallafall.

Gillar även hela 'Hall of Meat'-grejen och att man kan styra kroppen när du faller.

Har även byggt lite random grejer, eller ja, flyttat om lite på olika ställen. (:

Körde aldrig TH: Proving Ground, var heller aldrig intresserad, men man kunde väl flytta runt saker och ting?

Hur pass fritt var det med det? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok. det är ganska tidigt i spelet jag kom dit efter ungefär 1 och en halv timmes spelande. men då gjorde jag bara karriär grejer. nått som är nice är att dom gjort pengar viktigare som att typ fixa rails så dom går att grinda, big black som skyddar och att man kan köpa till grejer till parker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, inte ännu. Bara kört en timme. Blev lite förvånad när jag såg spelet i brevlådan idag faktiskt. Men glad! ;)

Ok. det är ganska tidigt i spelet jag kom dit efter ungefär 1 och en halv timmes spelande. men då gjorde jag bara karriär grejer. nått som är nice är att dom gjort pengar viktigare som att typ fixa rails så dom går att grinda, big black som skyddar och att man kan köpa till grejer till parker.

Kan ni logga in på EA Nation? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar det. Jag har laddat upp en film, så det borde jag väl vara. Inloggad alltså. Spelar ni båda på Ps3, eller? Annars vill jag gärna spela med någon av er. :)

Ah ok. Jag har sparat lite replays jag med, men inte laddat upp... Då jag inte kan logga in på Nation.

Jag lirar på PS3. :D

Pengabrist sätter pinnen i hjulet, dock.

Mjo tack, jag vet exakt hur det är.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok nu har man officielt tröttnat på att göra alla uppdrag eller vad man nu ska säga. jag har klarat varenda en från början till goofy vs regular turneringen på första försöket. första skate var betydligt svårare än dethär. känns inte kul att fortsätta när man klarar allt direkt men det slutar aldrig komma uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok nu har man officielt tröttnat på att göra alla uppdrag eller vad man nu ska säga. jag har klarat varenda en från början till goofy vs regular turneringen på första försöket. första skate var betydligt svårare än dethär. känns inte kul att fortsätta när man klarar allt direkt men det slutar aldrig komma uppdrag.

Jag har haft stora problem med en hel del uppdrag. Jag tycker att detta är mycket svårare än ettan. Speciellt pro challenge "Can you spell GIRL" som är glitchad, och är mycket svårare än vad den ska vara. Kan aldrig klara den. Hoppas att dom patchar det inom några dagar. Annars får jag överväga att lämna tillbaks spelet. Om man inte kan komma vidare och klara ut det/komma längre utan den. Men jag kommer alltid att störa mig på skiten. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^

Jag spelar på 360 ja, men konsollen har ingen betydelse. Uppdraget är buggat så att AI'n är mycket svårare än vad dom ska vara. Det är inte meningen att man ska sitta i 30 minuter för att få sin egen tur, efter en massa 360 och Inward flips, och sedan bara kunna ge dem bokstäver med hjälp av 540's och treflips.

Det finns skitmånga topics på skateforumen, och i en av dom har en mod svarat att det är buggat, och att det ska vara svårt, men inte så svårt, och att dom förhoppningsvis kommer att släppa en patch/update.

Edit: Lite trevliga saker här: http://skatereel.ea.com/members/1/171041081/59506.aspx

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^

Jag spelar på 360 ja, men konsollen har ingen betydelse. Uppdraget är buggat så att AI'n är mycket svårare än vad dom ska vara. Det är inte meningen att man ska sitta i 30 minuter för att få sin egen tur, efter en massa 360 och Inward flips, och sedan bara kunna ge dem bokstäver med hjälp av 540's och treflips.

Det finns skitmånga topics på skateforumen, och i en av dom har en mod svarat att det är buggat, och att det ska vara svårt, men inte så svårt, och att dom förhoppningsvis kommer att släppa en patch/update.

Är det buggat på spelet till båda konsollerna eller enbart xbox?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor