MrNoNja Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Bleh, antar att "EA Nation servern", eller whatever går upp imorrn? Kan inte logga in. xD Aja, har lirat några timmar, och det känns gött att kunna gå av brädan iallafall. Gillar även hela 'Hall of Meat'-grejen och att man kan styra kroppen när du faller. Har även byggt lite random grejer, eller ja, flyttat om lite på olika ställen. (: Körde aldrig TH: Proving Ground, var heller aldrig intresserad, men man kunde väl flytta runt saker och ting? Hur pass fritt var det med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 OHHHH har ni sett nya mega compounden? asnice en av avsatserna har det skönaste europa-gapet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 OHHHH har ni sett nya mega compounden? asnice en av avsatserna har det skönaste europa-gapet någonsin. Nope, inte ännu. Bara kört en timme. Blev lite förvånad när jag såg spelet i brevlådan idag faktiskt. Men glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Ok. det är ganska tidigt i spelet jag kom dit efter ungefär 1 och en halv timmes spelande. men då gjorde jag bara karriär grejer. nått som är nice är att dom gjort pengar viktigare som att typ fixa rails så dom går att grinda, big black som skyddar och att man kan köpa till grejer till parker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Nope, inte ännu. Bara kört en timme. Blev lite förvånad när jag såg spelet i brevlådan idag faktiskt. Men glad! Ok. det är ganska tidigt i spelet jag kom dit efter ungefär 1 och en halv timmes spelande. men då gjorde jag bara karriär grejer. nått som är nice är att dom gjort pengar viktigare som att typ fixa rails så dom går att grinda, big black som skyddar och att man kan köpa till grejer till parker. Kan ni logga in på EA Nation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Kan ni logga in på EA Nation? Jag antar det. Jag har laddat upp en film, så det borde jag väl vara. Inloggad alltså. Spelar ni båda på Ps3, eller? Annars vill jag gärna spela med någon av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Kommer skaffa 2:an så fort jag får beställt ett 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 ÅH! Vill ha det här spelet så sjukt mycket. Brukar inte känna ett sug efter spel nu för tiden men Skate 2 är så kul! Pengabrist sätter pinnen i hjulet, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Jag antar det. Jag har laddat upp en film, så det borde jag väl vara. Inloggad alltså. Spelar ni båda på Ps3, eller? Annars vill jag gärna spela med någon av er. Ah ok. Jag har sparat lite replays jag med, men inte laddat upp... Då jag inte kan logga in på Nation. Jag lirar på PS3. Pengabrist sätter pinnen i hjulet, dock. Mjo tack, jag vet exakt hur det är. Redigerad 22 januari, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Hur fan fixar man sponsors? Tycker att jag kommit rätt långt in i spelet, och får ju upp en cash-ruta när jag klarar någonting, som visar olika sponsorsaker, men jag har aldrig valt några. Måste jag klara av fler proffs, eller är det undangömt på något konstigt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Om du har pick a pro som kontakt på telefonen kan du skaffa sponsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Efter en viss tids inaktivitet: "Hey, we're, uh, trying to save the planet. At least turn the damn game off!" När man då rör sig lite: "Yo, about time." Så underbart. Det känns så... Interaktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Ok nu har man officielt tröttnat på att göra alla uppdrag eller vad man nu ska säga. jag har klarat varenda en från början till goofy vs regular turneringen på första försöket. första skate var betydligt svårare än dethär. känns inte kul att fortsätta när man klarar allt direkt men det slutar aldrig komma uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Ok nu har man officielt tröttnat på att göra alla uppdrag eller vad man nu ska säga. jag har klarat varenda en från början till goofy vs regular turneringen på första försöket. första skate var betydligt svårare än dethär. känns inte kul att fortsätta när man klarar allt direkt men det slutar aldrig komma uppdrag. Jag har haft stora problem med en hel del uppdrag. Jag tycker att detta är mycket svårare än ettan. Speciellt pro challenge "Can you spell GIRL" som är glitchad, och är mycket svårare än vad den ska vara. Kan aldrig klara den. Hoppas att dom patchar det inom några dagar. Annars får jag överväga att lämna tillbaks spelet. Om man inte kan komma vidare och klara ut det/komma längre utan den. Men jag kommer alltid att störa mig på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Förklara hur det är glitchat? och får jag gissa att du spelar på ps3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Förklara hur det är glitchat? och får jag gissa att du spelar på ps3:an? Han lirar på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) http://downloads.skate.online.ea.com/Skate2/Content/XBL2/PHOTO/0313/171041081/59619.jpg Jag spelar på 360 ja, men konsollen har ingen betydelse. Uppdraget är buggat så att AI'n är mycket svårare än vad dom ska vara. Det är inte meningen att man ska sitta i 30 minuter för att få sin egen tur, efter en massa 360 och Inward flips, och sedan bara kunna ge dem bokstäver med hjälp av 540's och treflips. Det finns skitmånga topics på skateforumen, och i en av dom har en mod svarat att det är buggat, och att det ska vara svårt, men inte så svårt, och att dom förhoppningsvis kommer att släppa en patch/update. Edit: Lite trevliga saker här: http://skatereel.ea.com/members/1/171041081/59506.aspx Redigerad 25 januari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag spelar på 360 ja, men konsollen har ingen betydelse. Uppdraget är buggat så att AI'n är mycket svårare än vad dom ska vara. Det är inte meningen att man ska sitta i 30 minuter för att få sin egen tur, efter en massa 360 och Inward flips, och sedan bara kunna ge dem bokstäver med hjälp av 540's och treflips. Det finns skitmånga topics på skateforumen, och i en av dom har en mod svarat att det är buggat, och att det ska vara svårt, men inte så svårt, och att dom förhoppningsvis kommer att släppa en patch/update. Är det buggat på spelet till båda konsollerna eller enbart xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Är det buggat på spelet till båda konsollerna eller enbart xbox? Jag har läst folk som haft samma problem med PS3, och modden (som också var en betatestare) sa ingenting om att det bara var till Xbox, så det är det nog buggat på båda konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Spelet är mycket mer buggat på ps3:an tydligen. och när är dendär girl grejer? för jag har klarat spelet nu (san van a slamma) men kommer inte ihåg något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts