Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt wiki så står det lite info om 2an, inte mycket, men lite!

Det pratas om att det ska utspela sig 5 år efter det första, tre teasers har släppts och tydligen så är det nånting som har hänt i stan eller nåt liknande. Svårighetsgraden ska tydligen också vara "tweaked". Vad dom nu menar med det vet jag inte.

Jag hoppas på att tekniken ändras. I ettan var det svåra inte att klara av ett trick, utan att göra rätt trick. Jag skulle uppskatta om det på något sätt kunde vara lättare att försöka det trick man vill och svårare att klara av det, istället för tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på att tekniken ändras. I ettan var det svåra inte att klara av ett trick, utan att göra rätt trick. Jag skulle uppskatta om det på något sätt kunde vara lättare att försöka det trick man vill och svårare att klara av det, istället för tvärtom.

Jag skulle kunna tänka mig att man i åt mindstonde i freeskate skulle kunna stänga av vissa trick, och därmed gör sannorlikheten för att klara ett trick större. Det skulle bli lite enklare, men som du säger så är det faktiskt helt otroligt svårt att göra dom bättre tricken (flipsen), och att sedan att lära sig att göra massor utav som. Blä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Någon som har nått tips på hur man ska klara X-Games? Kommer alltid två på det första eventet, där man ska hoppa göra tricks, sen åker man upp till en till ramp.., det andra har jag klarat och fick guld.

Något speciellt trick man ska göra för att få höga poäng?

The answer to life, universe and everything and skate. is 42 manual.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Detta är en fråga, eller ja mer ett problem jag har i skate. jag säger som så här att jag ska göra en grind, 5.0 till FS TAIL, jag vet hur jag ska göra men alltid blir det FS SMITH före FS TAIL och då blir det fail.. HUR?? Ska jag göra för att klara av detta, blir galen snart...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är en fråga, eller ja mer ett problem jag har i skate. jag säger som så här att jag ska göra en grind, 5.0 till FS TAIL, jag vet hur jag ska göra men alltid blir det FS SMITH före FS TAIL och då blir det fail.. HUR?? Ska jag göra för att klara av detta, blir galen snart...

Kolla din manual. dar star tricksen du kan gora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...