Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dubbelpost, ursäkta för det.

Nån som kan ge mig spottips på mina sista tre videor?

Video 1:

- A 5 meter powerslide

- Total 30 m grind

- 4500 points

Video 2:

- Remain in a no skate zone

- 6 grinds

- 4000 points

Video 3:

- Remain in a no skate zone

- 5500 points

Nu kanske no skate zone videorna inte är så hemskt svåra, men tipsa gärna om nån bra no skate zon med grinds och gärna nån ramp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår satte jag mina sista tre filmer, backen du tipsade om hjälpte som fan Lajnux. :mf_doof: Tack. Sen gjorde jag färdigt andra milestones igår, så jag har några achievment kvar.

Icon trickster (102 EXP points kvar, loognt)

Icon racer (ojdå, jag som har 72 EXP kvar till att bli amature, jag får väl nöta, lär inte bli snart iaf.)

Pro racer (samma som övre)

You are a winner (finns det nåt sätt att kolla hur många matcher man har vunnit? hrm)

Enduring nånting (har nånting över 500 EXP points nu, sliter mig mot 2000..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår satte jag mina sista tre filmer, backen du tipsade om hjälpte som fan Lajnux. :mf_doof: Tack. Sen gjorde jag färdigt andra milestones igår, så jag har några achievment kvar.
  1. Icon trickster (102 EXP points kvar, loognt)
  2. Icon racer (ojdå, jag som har 72 EXP kvar till att bli amature, jag får väl nöta, lär inte bli snart iaf.)
  3. Pro racer (samma som övre)
  4. You are a winner (finns det nåt sätt att kolla hur många matcher man har vunnit? hrm)
  5. Enduring nånting (har nånting över 500 EXP points nu, sliter mig mot 2000..)

1: 102 EXP är inte mycket, kör du med få personer (3st) så får du 10EXP bara för att sätta en ollie på t.ex spotbattle, och vinner du får du 16 (?!)

2: Sakta men säkert.

3. Mhm

4. Tror det ska synas i din skate. Profile

5. Ok.

QE: 1; Alltså, om du sätter en ollie på spotbattle och du bara får 10p t.ex. Det jag menar är att folk då förmodligen slår dig, men om det bara är tre pers med dig så får du 10p för att komma trea, och då räcker en ollie (får du inga poäng på stället så får du inga EXP).

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: 102 EXP är inte mycket, kör du med få personer (3st) så får du 10EXP bara för att sätta en ollie på t.ex spotbattle, och vinner du får du 16 (?!)

2: Sakta men säkert.

3. Mhm

4. Tror det ska synas i din skate. Profile

5. Ok.

QE: 1; Alltså, om du sätter en ollie på spotbattle och du bara får 10p t.ex. Det jag menar är att folk då förmodligen slår dig, men om det bara är tre pers med dig så får du 10p för att komma trea, och då räcker en ollie (får du inga poäng på stället så får du inga EXP).

Jag kör mest Jam. manual, flip, manual, flip, manual, flip, tills man får x3, får man ju typ 1500 poäng om man kör en hardflip eller liknande, landar i manual och flippar ur. Och om man har en ramp så är det ju lätt.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör mest Jam. manual, flip, manual, flip, manual, flip, tills man får x3, får man ju typ 1500 poäng om man kör en hardflip eller liknande, landar i manual och flippar ur. Och om man har en ramp så är det ju lätt.

Jo, men min poäng var att 102exp inte är mycket. Och 20 matcher är inte heller mycket att vinna. Trodde det skulle ta lång tid, men det gick rätt fort för mig att få den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men min poäng var att 102exp inte är mycket. Och 20 matcher är inte heller mycket att vinna. Trodde det skulle ta lång tid, men det gick rätt fort för mig att få den.

Jo jag vet att det inte är mycket, plockade den alldeles nyss, nu har jag 2485 eller nåt i gamerscore. Och dom 20 matcherna hittar jag ingen räknare nånstans på, men det kan inte vara många kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick spelet igår (tisdag) och har verkligen nött sedan dess. Riktigt kul spel och underbar känsla. Det enda jag verkligen saknar är något att slösa de mängder pengar man får på, även att det skulle vara skönt att plocka upp brädan och springa istället ibland. Lär ju skaffa live sen också, känns inte som jag utnyttjar mina spel till fullo.

Hur som helst, är det någon som har koll på om det gjorts några snygga filmer i spelet (alltså filmat och klippt ihop)? Det finns ju verkligen potential för detta, skulle va roligt att se andra spelares stil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick spelet igår (tisdag) och har verkligen nött sedan dess. Riktigt kul spel och underbar känsla. Det enda jag verkligen saknar är något att slösa de mängder pengar man får på, även att det skulle vara skönt att plocka upp brädan och springa istället ibland. Lär ju skaffa live sen också, känns inte som jag utnyttjar mina spel till fullo.

Hur som helst, är det någon som har koll på om det gjorts några snygga filmer i spelet (alltså filmat och klippt ihop)? Det finns ju verkligen potential för detta, skulle va roligt att se andra spelares stil.

Jag tror att jag såg nånting liknande på YT, bara att söka.

Funderade även på att göra en själv, men det dröjer nog med all skola och diverse saker som händer i mitt liv just nu..

Och när du skaffar Live, så ska vi spela. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pang.

Vart ska man vara, och hur ska man landa för att bryta mer än tolv ben? Vill ha nytt rekord nu. :doh:

Brant nedförsbacke och en sportbil/taxibil brukar fungera. Sväng in framför den precis innan den ska köra förbi dig, annars stannar den. Annars kan du åka vid Danny's main (hette det så?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pang.

Vart ska man vara, och hur ska man landa för att bryta mer än tolv ben? Vill ha nytt rekord nu. :doh:

Om du ha öppnat Xgames så åka ditt och vara längst uppe på rampen och sedan hoppa ner på den högra sidan, försök att träffa något också så du rammlar av brädan, så gjorde jag när jag ville bryta ben :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brant nedförsbacke och en sportbil/taxibil brukar fungera. Sväng in framför den precis innan den ska köra förbi dig, annars stannar den. Annars kan du åka vid Danny's main (hette det så?)

Om du ha öppnat Xgames så åka ditt och vara längst uppe på rampen och sedan hoppa ner på den högra sidan, försök att träffa något också så du rammlar av brädan, så gjorde jag när jag ville bryta ben :doh:

Använt båda dessa ställen och så miljontals gånger utan mer än 12. Hur ska man krocka i en taxi då? Ollie innan, eller nåt annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå ner och förbered dig för en ollie, men gör den aldrig. Det är så jag har gjort, och det har funkat prima.

Det jag fått som mest när jag gjort så är 8 brutna ben. :/ Tror jag fick mitt rekord då jag först slog i någonting, sedan snurrade runt och landade helt platt på magen med ben och armar och allt. Alltså från t.ex stället vid Slappys eller XGames.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag fått som mest när jag gjort så är 8 brutna ben. :/ Tror jag fick mitt rekord då jag först slog i någonting, sedan snurrade runt och landade helt platt på magen med ben och armar och allt. Alltså från t.ex stället vid Slappys eller XGames.

Xgames är nog fortfarande det bästa om du vill bryta mycket tror jag.

Sätt en session marker precis när du har kommit upp med hissen till megarampen. Ge brädan endast en push, och förbered dig för hoppet. När nosen har kommit strax framför/bakom den röda linjen gör du en Christ air frontflip, och när han är uppochner släpper du knapparna, så han tappar taget. Då faller han handlöst mot marken i en bra position, och har du ännu mer tur så slår han i någon kant på vägen ner. Du får öva lite på det, men tillslut kommer det sitta som berget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...