Ante_freeman Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Ja, och sen kan de säga hur storyn slutar också när de ändå är igång! och hur Gta 5 börjar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 och hur Gta 5 börjar ^^ Eller varför inte GTA 6? Det har ju redan börjat läcka bilder... http://files.gtanet.com/images/3273.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Eller varför inte GTA 6? Det har ju redan börjat läcka bilder... http://files.gtanet.com/images/3273.jpg vilken tabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Snart skriver de väll att Nico Bellic heter Bellic Nico. Att han kommer från Liberty City till Ryssland för att hans kusin inte vill ha honom kvar i USA. Klantigt värre må jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jag fattar inte vad ni babblar om? Vad är så speciellt med den tidningen? .< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 20 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jag fattar inte vad ni babblar om? Vad är så speciellt med den tidningen? .< det står VI istället för IV. bakvänd logga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 det står VI istället för IV. bakvänd logga. Kewl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Inte direkt. Oseriös tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Några bilder är "nice", andra inte. Inget mer med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Snart skriver de väll att Nico Bellic heter Bellic Nico. Att han kommer från Liberty City till Ryssland för att hans kusin inte vill ha honom kvar i USA. Klantigt värre må jag säga... OH NOEZ´!!!!"24 ---------- Att loggan har blivit åt fel håll kanske inte är sådär jättekul för er som tror att era liv hänger på en tunn tråd för att ett spel är försenat. Men grabbarna som jobbar på dessa speltidningar har det väldigt jobbigt och får slita en hel del för att få allting klart i tid. Dom jobbar enda in i det sista för att speltidningarna ska bli klara i tid så att Ni som sitter och klagar arslet av er inte ska behöva vänta en hel månad till på att läsa den recensionen ni vill läsa. För det skulle inte vara kul, eran sköra tråd skulle säkert gå av och era liv faller samman. Dom som jobbar på dessa redaktioner har inte tid att sitta och läsa igenom hela tidningen flera gången för att hitta stavfel och andra fel som kan ha påträffats under deras hektiska arbetstid. Ni ser ju själva hur ni stavar ibland och sedan skyller på att ni är trötta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 OH NOEZ´!!!!"24 ---------- Att loggan har blivit åt fel håll kanske inte är sådär jättekul för er som tror att era liv hänger på en tunn tråd för att ett spel är försenat. Men grabbarna som jobbar på dessa speltidningar har det väldigt jobbigt och får slita en hel del för att få allting klart i tid. Dom jobbar enda in i det sista för att speltidningarna ska bli klara i tid så att Ni som sitter och klagar arslet av er inte ska behöva vänta en hel månad till på att läsa den recensionen ni vill läsa. För det skulle inte vara kul, eran sköra tråd skulle säkert gå av och era liv faller samman. Dom som jobbar på dessa redaktioner har inte tid att sitta och läsa igenom hela tidningen flera gången för att hitta stavfel och andra fel som kan ha påträffats under deras hektiska arbetstid. Ni ser ju själva hur ni stavar ibland och sedan skyller på att ni är trötta. Jo men här så var ju felet väldigt tydligt och hade kunnat stoppas innan tidningen börjat tryckas upp. Hade det i en enkel artikel stått "We enjoyd playing VI" så hade jag hållit med dig till 100 men här är det en fet datorgjord logga som är det första som ögonen fastnar på när man ser på tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Jo men här så var ju felet väldigt tydligt och hade kunnat stoppas innan tidningen börjat tryckas upp. Hade det i en enkel artikel stått "We enjoyd playing VI" så hade jag hållit med dig till 100 men här är det en fet datorgjord logga som är det första som ögonen fastnar på när man ser på tidningen. Ja, det är ett stort fel. Men är det någonting att grina över att två bokstäver som framhäver ett nummer råkade sitta på fel plats? Det jag menar är, ingen skada är skedd. Det hade varit en annan sak om det hade råkat vara så på någon loadscreen i spelet eller liknande. Du sitter väl ändå inte och glor på den där sidan dagar ut och dagar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Du sitter väl ändå inte och glor på den där sidan dagar ut och dagar in? Mitt liv suger, eller hur Jo jag förstår vad du menar Laj. Men jag är mobbartypen som hackar på småsaker vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Mitt liv suger, eller hur ---- Jo jag förstår vad du menar Laj. Men jag är mobbartypen som hackar på småsaker vettu. Jo, det kan jag hålla med om. -------------- Förresten, kalla mig fan inte för Laj! Redigerad 23 augusti, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jo, det kan jag hålla med om. -------------- Förresten, kalla mig fan inte för Laj! Hahaha, Offtopic men ändå, Laj... hahahah låter så roligt No offence Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Hahaha, Offtopic men ändå, Laj... hahahah låter så roligt No offence Lajnux Grattis! 1) Väldigt likt spaminlägg. Okej, offtopic med ett finare ord. 2) Grattis igen, nu kommer han bli ännu argare... 3) Mitt inlägg ger heller inget egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Well, det är ju faktiskt gta 6 gta3 gtavc (4) gtasa (5) ;EGD ni är f.ö skit barnsliga.. Redigerad 24 augusti, 2007 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 This thread is fucked Ok Laj, jag ska aldrig kalla dig Laj igen. Om vi inte skulle Lajva nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 This thread is fucked Ok Laj, jag ska aldrig kalla dig Laj igen. Om vi inte skulle Lajva nån dag. Oh my god, känner du dig fyndig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Oh my god, känner du dig fyndig nu? Huvudet på Tweaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts