Still_Dre Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Heej alla! Jag skulle vilja veta vilken version jag har på mitt GTA:SA Jga vill typ ha en annan Gäng medlem Han med Bandana för munnen,just nu har ej jag nån sån + jag har klara ut hela spelet + cesar's gäng är ej gröna dom är typ Ljusblåa. Hjälp snälla. Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 När du är i menyn i spelet så står det 2.0 eller 1.01 i något hörn, om inte så är det 1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svensson78 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Precis, i menyn står det alltid vilken version det är, om det inte är 1.0, för då står det inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts