RF-AT Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 jag använder NVIDIA Geforce2 MX/MX 400(jag vet ). Jag vill uppdatera den, vet någon vart jag hittar allt? har testat nvidias hemsida men vet inte vilken jag ska ladda ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Vilket opperativsystem har du? XP 95/98/ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 15 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Vilket opperativsystem har du? XP 95/98/ME XP, men va var de där du posta? Redigerad 15 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Drivrutinerna till ditt kort, tryck på länken till XP, ladda hem och installera . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 15 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Drivrutinerna till ditt kort, tryck på länken till XP, ladda hem och installera . Okej , Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts