Shady_4_life Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Behöver en konverterare som kan ändra till några av dessa format? och inte några trials som bara konverterar typ 50% hoppas nån kan hjälpa.. behöver det för att kunna föra in filmer på ps3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/ Funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/ Funkar bra du, om detta funkar, och filerna inte blir för stora.. GOD BLESS YOU DUDE!!! I'll let you know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 du, om detta funkar, och filerna inte blir för stora.. GOD BLESS YOU DUDE!!! I'll let you know Hej igen! asså.. har du själv hållt me detta programet eller du bara hitta det?? det är konstigt.. vet inte vad som e fel, för den konverterade skitbra, och kvaliten blev bra, den blev MPEG-4 men det går ÄNDÅ INTE att spela upp eller kopiera filen?! vet du vad felet kan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Hej igen! asså.. har du själv hållt me detta programet eller du bara hitta det?? det är konstigt.. vet inte vad som e fel, för den konverterade skitbra, och kvaliten blev bra, den blev MPEG-4 men det går ÄNDÅ INTE att spela upp eller kopiera filen?! vet du vad felet kan va? Jag har konverterat med det. Men sen när jag delade ut filen med WMP11 så hittar jag den inte med PS3:an. Detta var efter jag tipsade dig om programet, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts