Jacker Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Mja, precis som trådtiteln säger. Jag har Googlat runt, men jag hittar bara guider på hur man rippar hela DVDer och gör massa DVD- filer av dem. Jag vill alltså rippa vissa delar av filmen/filmerna till filmfiler, som jag kan ladda upp på YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Fraps är en möjlighet, brukar använda det själv när jag ska göra sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Öppna filmerna i Vegas/WMM/Valfritt redigeringsprogram och klipp ut dom du vill, rendera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Öppna filmerna i Vegas/WMM/Valfritt redigeringsprogram och klipp ut dom du vill, rendera om. Jag menar att jag vill rippa vissa delar från en DVD, inte en filmfil, om du missförstod det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 AVI & MPEG Splitter är nog programmet du söker. Man kan rippa ut hur mycket man vill ur en film. Om du vill rippa ut en viss scen så kan du göra det. Skit bra program. Jag har själv använt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 AVI & MPEG Splitter är nog programmet du söker. Man kan rippa ut hur mycket man vill ur en film. Om du vill rippa ut en viss scen så kan du göra det. Skit bra program. Jag har själv använt det Läser folk överhuvudtaget vad man skriver? Jag letar efter mjukvara som kan rippa från DVD- filer, inte vanliga filmfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Läser folk överhuvudtaget vad man skriver? Jag letar efter mjukvara som kan rippa från DVD- filer, inte vanliga filmfiler. När du säger DVD filer, menar du IFO, BUP och VOB filerna? Redigerad 15 augusti, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 När du säger DVD filer, menar du IFO, BUP och VOB filerna? Ja, och det där programet kan inte öppna/rippa från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Ja, och det där programet kan inte öppna/rippa från dem. Movie Splitter Om du inte tycker om Movie Splitter så är det bara att söka på Google "vob splitter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts