lowire Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 jag ville bara säga att jag har hittat diaz lik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Det i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ja det måste va diaz del liknar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ja det måste va diaz del liknar han Jag har hört att det är en staty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 det i vattnet var det en staty ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 det i vattnet var det en staty ??? Jag har hört det. Om det var utanför motorcykelklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 var någonstans i vattnet ? långt från land eller... hittar inte. måste man ha båt för att över huvud taget se det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Jag säger bara en sak: Lägg ut en screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 det är ett lik med igencementade fötter och han e riktigt lik diaz det måste va han. om ni går ner och hämtar polisbåten, om ni står där och tittar ut till andra ön (från båten). kör åt vänster och leta vid kanterna (kör med båten) . kör inte in i kanalerna som går innåt i första ön. allså kör från där ni gick in i polis båten till vänster så hittar ni det han ligger vid kanten stadskanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 polisbåten är väll på första ön ??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Gör en karta eller sätt ut en screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Ja sätt ut på karta så är ni snälla. Lowire gör det!! Min terori är att när man dödade diaz så kastade tommy och lance ner han i vattnet och för att han skulle sjunka så tog dom och sementerade fast hans fötter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 eller så är det en gubbe som bara ser ut som Diaz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 ja den är i första ön. man kan ju inte vara säker att det e han man jag tror det till 99%. Jag ska fixk ett kort med en webkamera det kommer kanske inte förrän om några dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 har du hittat dockan (den där lilla) eller statyn (den stora) ? Kolla här och leta runt lite för på ett av grunden där så finns det en liten diaz docka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 hittade den stora diaz statyn nu...den va ju inte så stor men ändå >> Här finns dom << Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 den som du säger e den stora diaz statyn e väl den riktiga diaz , eller varför tror du att det är en staty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jaja...det ser mer ut som en staty av diaz om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 men jag kollade innan man dödade diaz på den platsen o då var den inte där, men efter är det där så jag tror att lance och vercetti la diaz där efterde dödade han och de la cement på fötteerna för han skuller sjunka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Lägg ut en screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts