krabban Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kanske lite dålig topic men den får duga. Har några frågor.. 1. Sa mp funkar bara med San andreas verision 1.0?? 2. Hur vet man vilket verision man har? kan man kolla det? 3. om jag skulle ha ex verision 2.0 av SA kan jag degradera det till 1.0 eller något som gör att SAMP skulle funka. Hoppas ni kan svara på dessa frågor och inte blir allt för sura om de frågorna har varit uppe tidigare, hittade inte riktigt svaret jag sökte efter när jag sökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Kanske lite dålig topic men den får duga. Har några frågor.. 1. Sa mp funkar bara med San andreas verision 1.0?? 2. Hur vet man vilket verision man har? kan man kolla det? 3. om jag skulle ha ex verision 2.0 av SA kan jag degradera det till 1.0 eller något som gör att SAMP skulle funka. Hoppas ni kan svara på dessa frågor och inte blir allt för sura om de frågorna har varit uppe tidigare, hittade inte riktigt svaret jag sökte efter när jag sökte. 1. Ja 2. I huvudmenyn eller när det laddar så ska det stå längst ner i det högra hörnet. (OBS, det gäller samma för 1.01 som för 2.0) 3. Ja, det ska gå. Men länken har jag tappat bort. Redigerad 14 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabban Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) för och främst, tack för dina svar. När jag startade upp Sa och kollade i huvudmenyn och när spelet laddade så såg jag inte något nr nere i högra hörnet.. Vad kan det betyda? Och så undrar jag om denna kan degradera det?? Funkar det att spela SAMP med 1.01?? http://torrentz.com/search?q=san+andreas+update Redigerad 14 augusti, 2007 av krabban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Nej det tror jag inte. Men fråga någon snäll själ med en opatchad version av SA att skicka sin gta_sa.exe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) för och främst, tack för dina svar. När jag startade upp Sa och kollade i huvudmenyn och när spelet laddade så såg jag inte något nr nere i högra hörnet.. Vad kan det betyda? Och så undrar jag om denna kan degradera det?? Funkar det att spela SAMP med 1.01?? http://torrentz.com/search?q=san+andreas+update Det där updaten. Alltså inte nedgraderingen. Ska kolla om jag kan hitta patchen. och man måste ha 1.0 för både MTA och SA-MP.. Redigerad 14 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 för och främst, tack för dina svar. När jag startade upp Sa och kollade i huvudmenyn och när spelet laddade så såg jag inte något nr nere i högra hörnet.. Vad kan det betyda? Och så undrar jag om denna kan degradera det?? Funkar det att spela SAMP med 1.01?? http://torrentz.com/search?q=san+andreas+update Om det inte står något så är det verson 1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts