RavenE Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag köpte kabeln som ni ser längre ner för att kunna koppla ett vanligt tangentbord till min laptop. Dock så fungerar det inte. Jag kopplar in tangentbordet och kopplar in kabeln i ett usb-uttag, men då ploppar en popup upp med som ser ut såhär: Jag har provat att koppla in i alla usbportar jag har, laddat hem drivrutin m.m. What to do? Här är kabeln jag köpte: http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/490037.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag köpte kabeln som ni ser längre ner för att kunna koppla ett vanligt tangentbord till min laptop. Dock så fungerar det inte. Jag kopplar in tangentbordet och kopplar in kabeln i ett usb-uttag, men då ploppar en popup upp med som ser ut såhär: Jag har provat att koppla in i alla usbportar jag har, laddat hem drivrutin m.m. What to do? Här är kabeln jag köpte: Bara en fråga, även om jag inte hjälper till. Vad ska du med ett externt tangentbord till en laptop till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Bara en fråga, även om jag inte hjälper till. Vad ska du med ett externt tangentbord till en laptop till? Sitter så jävla dåligt just nu, måste hålla upp armarna då jag skriver. Blir jobbigt i längden. Och laptopen får inte plats på "plattan" som är gjord för att ha tangentbord till. Redigerad 13 augusti, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Köp ett USB-tbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Köp ett USB-tbord. Will try that today. Edit: Sådär ja, funkade bra. Redigerad 14 augusti, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts