Jump to content

Ansluta externt tangentbord till laptop?

RavenE
 Share

Recommended Posts

Jag köpte kabeln som ni ser längre ner för att kunna koppla ett vanligt tangentbord till min laptop.

Dock så fungerar det inte. Jag kopplar in tangentbordet och kopplar in kabeln i ett usb-uttag, men då ploppar en popup upp med som ser ut såhär:

post-6660-1187023344_thumb.png

Jag har provat att koppla in i alla usbportar jag har, laddat hem drivrutin m.m.

What to do? ^_^

Här är kabeln jag köpte:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte kabeln som ni ser längre ner för att kunna koppla ett vanligt tangentbord till min laptop.

Dock så fungerar det inte. Jag kopplar in tangentbordet och kopplar in kabeln i ett usb-uttag, men då ploppar en popup upp med som ser ut såhär:

Jag har provat att koppla in i alla usbportar jag har, laddat hem drivrutin m.m.

What to do? ^_^

Här är kabeln jag köpte:

Bara en fråga, även om jag inte hjälper till. Vad ska du med ett externt tangentbord till en laptop till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en fråga, även om jag inte hjälper till. Vad ska du med ett externt tangentbord till en laptop till?

Sitter så jävla dåligt just nu, måste hålla upp armarna då jag skriver. Blir jobbigt i längden. ^_^

Och laptopen får inte plats på "plattan" som är gjord för att ha tangentbord till.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor