W@ll@ Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Funderar på o köpa nåt av de men vet inte vilket. Lutar åt tvåan. Svara och motivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Spela 1:an först, det är ju en historia ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Ettan ska generellt vara bättre, och det är ju alltid bra att starta från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 1.an... köp 2.an och förstör hela storyn/fatta inte nått av storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Köpte ettan igår. Vad kan man säga, det är helt klart det bästa spelet jag kört i hela mitt liv. Så jävla underbart! Är nu utanför Oraklets tempel och har snackat med grav grävaren. OT: Det är alltid bäst att börja spela en spelserie i kronologisk ordning. Då förstår man mer. Btw, när får man veta mer om Kratos? Kommer det något flashback uppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Köpte ettan igår. Vad kan man säga, det är helt klart det bästa spelet jag kört i hela mitt liv. Så jävla underbart! Är nu utanför Oraklets tempel och har snackat med grav grävaren. OT: Det är alltid bäst att börja spela en spelserie i kronologisk ordning. Då förstår man mer. Btw, när får man veta mer om Kratos? Kommer det något flashback uppdrag eller? Antagligen i GOW till PSP då det ska utspela sig innan ettan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Hehe, är i Pandoras tempel nu. Man får ju reda på info om Kratos i cutscenes som kommer lite då och då. Om ettan är så här grym så kommer jag att köpa tvåan fortare än kvickt! Älskar alla fällor i templet! Äkta Indiana Jones känsla i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts