Joe Dirt Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hej jag vill veta hur man kan få spel i fönster läge... Har provat DXWnd och jag får ingen mus där och sedan har jag provat cmd -w och -window... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Hej jag vill veta hur man kan få spel i fönster läge... Har provat DXWnd och jag får ingen mus där och sedan har jag provat cmd -w och -window... På en del spel räcker det med att du trycker Alt+Enter eller Alt+Win+Enter Annars kan du ändra om sökvägen och skriva -windowed i slutet Eller kolla i videoinställningarna om det finns nån sorts window grej du kan checka i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Brukar oftast räcka med att lägga till endast "-w" (utan " ") Det funkar för mig på alla spel jag testat det på hittills i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Fixade problemet typ 1 timmma efter mitt inlägg... Fanns ett knapp val som hette Fullscreen hehe... *HOST*skäms*HOST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Ehrm, sökväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Skapa/använd befintlig genväg och högerklicka > Egenskaper > Genväg > Mål: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Skapa/använd befintlig genväg och högerklicka > Egenskaper > Genväg > Mål: Kan inte hitta sökvägen. Aja, skitsamma, inte så viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Kan inte hitta sökvägen. Aja, skitsamma, inte så viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 http://img143.imageshack.us/img143/1039/bajslt5.png "Kan inte hitta..." var menat som ett citat, my bad, jag är inte efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Mellanrum mellan "gta_sa.exe" och -w. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) För i stället att skapa en tråd om mitt problem så tar ja upp det här. Det där när man ska skriva -w eller -windowed funkar ej på Condemned - Criminal Origins har skrivit "J:\Program\SEGA\Condemned - Criminal Origins\Condemned.exe" -windowed. Men det funkar ej har testat -w ochså Btw. Finns det nån patch till windows mod?. Till detta spel?. Redigerad 18 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 men det finns ju ett program som man kan köra spelen i fönster läge... sök på google efter DxWnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Det programet funkar ej heller den blir till windows mod men sen nr själva introt kommer så blir dt fullskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Jag har testat med både "-w" och "-windowed", med och utan mellanrum, men det funkar inte. Någon som vet hur jag ska fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts