DimpZ Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Jo, det är så att när jag drar ner volymen i Winampfönstret drar jag tydligen ner på allt annat ljud som datorn spelar, t.ex så hör jag inte andra som sitter i Ventrilo. Vad kan man göra åt den saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Jo, det är så att när jag drar ner volymen i Winampfönstret drar jag tydligen ner på allt annat ljud som datorn spelar, t.ex så hör jag inte andra som sitter i Ventrilo. Vad kan man göra åt den saken? Har du det vanliga WinAmpskinnet eller något annat? Och sen kan man ju ta frågorna, "har du voicechat med någon i msn?" och "har du testat starta om datorn?" sammtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 1. Har du det vanliga WinAmpskinnet eller något annat? Och sen kan man ju ta frågorna, 2. "har du voicechat med någon i msn?" och 3. "har du testat starta om datorn?" sammtidigt. 1. Orginal, men med annat färgschema 2. Nix 3. Nej, men jag vet inte vad det skulle hjälpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts