Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hehe, det tog faktiskt ett tag innan jag märkte att det fanns manuellt sikte, råkade komma åt rätt kombination av ren slump. Och innan hade man stått och kastat granater på balongerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Bomberna och Flame Throwers kan man inte sikta med. Alla andra kan man sikta med på ett eller annat vis. Flame Throwers kan man visst sikta med. Alla vapen som "skjuter" kan man sikte med, dvs inga kastvapen eller melee. Om du eller nån annan undrar över kontroller så finns det ju alltid denna sida som nån varit duktig nog att skriva Den texten (och LCS) kan kompletteras med PS2-kontroller, men då får ni säga hur setupsen ser ut och hur man gör manuellt sikte, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Flame Throwers kan man visst sikta med. Alla vapen som "skjuter" kan man sikte med, dvs inga kastvapen eller melee. Om du eller nån annan undrar över kontroller så finns det ju alltid denna sida som nån varit duktig nog att skriva Den texten (och LCS) kan kompletteras med PS2-kontroller, men då får ni säga hur setupsen ser ut och hur man gör manuellt sikte, etc. ehh... Flame Throwers kan man sikta med, ja. Det var Molotov Cocktails jag tänkte på. Jag skulle kanske kunna tänka mig att skriva om VCS-kontrollerna till PS2. Men då får du tala om vad setupsen är för nåt. Fattar inte riktigt, då det står om handbromsen i båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag letade inte efter dessa ballonger. Jag har för mig att jag bara fick 1 eller så. Jag vet inte riktigt om det buggade sig, eller vad som hände... jag var på ett uppdrag och körde en bil och helt plötsigt kommer det upp att jag förstört en ballong. Jaja. Riktigt bra drag i den där låten. Så himla grym. Orgasm för öronen. Bilen du köre in i sprängdes säkert och i sprängningen sprängdes också en ballong, har hänt för mig med två ballonger ehh... Flame Throwers kan man sikta med, ja. Det var Molotov Cocktails jag tänkte på. Jag skulle kanske kunna tänka mig att skriva om VCS-kontrollerna till PS2. Men då får du tala om vad setupsen är för nåt. Fattar inte riktigt, då det står om handbromsen i båda två. Handbromsen använder man i bilen (Smilyn som slår sig själv i huvudeet) Men man skjuter utanför bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Kom att tänka på ett ballonger skulle vara något I GTA IV. Lite humor måste det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kom att tänka på ett ballonger skulle vara något I GTA IV. Lite humor måste det vara. Jaa, hoppas man kan sno balonger från små barn, nej juste, det kommer inte finnas barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Bilen du köre in i sprängdes säkert och i sprängningen sprängdes också en ballong, har hänt för mig med två ballonger Jag har för mig att jag var i en Pay'N'Spray när det hände faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Flamethrower är det bästa för att poppa alla ballonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Intressant ämne det här!! Men om du var i en pay n spray så kanske två medborgare bråkade (eller polisen) och så small bilen, eller så sköt polisen en ballong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Det kan ha precis vilken förklaring som helst. Skall man spekulera om det lär det ta tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nån som har en karta över alla ballonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nån som har en karta över alla ballonger? Den här är rätt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts