Juster Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Ja som trådtiteln säger, vad är det? "hittade" en idag när jag spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Istället för gömda paket så finns det 99 röda ballonger spridda i staden. Det är en hyllning till låten "Neun-und-neunzig Luftballons" (=99 luftballonger) som var med i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Och man ska spränga dem. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Japp, för var tionde balong får du även en belöning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Och du spränger dem lättast genom att använda en Sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Och du spränger dem lättast genom att använda en Sniper. Som att det skulle vara svåra att spränga, man behöver defenitivt inte sniper, bara jobbigt om de är nära, men på långt håll är det NÄSTAN ett krav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Och du spränger dem lättast genom att använda en Sniper. Varför? Man kan ju andvända manuellt sikte på vilket vapen som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Som att det skulle vara svåra att spränga, man behöver defenitivt inte sniper, bara jobbigt om de är nära, men på långt håll är det NÄSTAN ett krav Varför? Man kan ju andvända manuellt sikte på vilket vapen som helst Hm, ja. Jag menade det också, att den behövs om dom är på höga höjder. Uttryckte mig lite dåligt. Självklart kan man använda vilket vapen som helst för att spränga dem om dom bara är så pass nära Redigerad 12 augusti, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hm, ja. Jag menade det också, att den behövs om dom är på höga höjder. Uttryckte mig lite dåligt. Självklart kan man använda vilket vapen som helst för att spränga dem om dom bara är så pass nära Kan inte alla vapen skjuta hur långt som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag letade inte efter dessa ballonger. Jag har för mig att jag bara fick 1 eller så. Jag vet inte riktigt om det buggade sig, eller vad som hände... jag var på ett uppdrag och körde en bil och helt plötsigt kommer det upp att jag förstört en ballong. Jaja. Istället för gömda paket så finns det 99 röda ballonger spridda i staden. Det är en hyllning till låten "Neun-und-neunzig Luftballons" (=99 luftballonger) som var med i Vice City. Riktigt bra drag i den där låten. Så himla grym. Orgasm för öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Varför? Man kan ju andvända manuellt sikte på vilket vapen som helst Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nej. På PS2 kan man hålla in R1 och sen trycka in vänstra analog spaken så får man manuellt sikte. Eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Kan inte alla vapen skjuta hur långt som helst? Nja, de kan de säkert men man prikar inte ballongen, typ Nej. Ja det kan man på psp:n också eller finns det ett vapen man inte kan sikta med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nja, de kan de säkert men man prikar inte ballongen, typ Ja det kan man på psp:n också eller finns det ett vapen man inte kan sikta med? Bomberna och Flame Throwers kan man inte sikta med. Alla andra kan man sikta med på ett eller annat vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Man kan väl inte sikta som i San Andreas. Eller? Redigerad 13 augusti, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Man kan väl inte sikta som i San Andreas. Eller? Hur är det där då? Tre trianglar runt objektet, eller hur är det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hur är det där då? Tre trianglar runt objektet, eller hur är det du menar? Nej, att man kan styra runt siktet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Joo, gör som jag skrev. Redigerad 13 augusti, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nej, att man kan styra runt siktet själv. Man kan styra runt siktet själv, det har man väl kunnat i alla gtaspel, på alla konsoller. På psp är det right+neråtpil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Man kan styra runt siktet själv, det har man väl kunnat i alla gtaspel, på alla konsoller. På psp är det right+neråtpil Okej, då hade jag väl fel. Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts