skribb Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Satt och tänkte på något men sen precis när jag skulle skriva det så flög det ur huvudet. Well, jag editerar när jag kommer på det. Rent intellektuellt så är du ju inte ens fem år så du behöver inte skriva här än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Jag trodde att vattentornet var fyllt med vatten, och skulle nåt fönster eller så gå sönder skulle stan översvämmas. Fast det lär jag inte varit ensam om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Nu kommer jag på en sak, trodde att om man hade för tungt ankare i båten och så nådde den inte botten så skulle båten skjunka för att ankaret var ju tvungen att nå botten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Jag trodde att vattentornet var fyllt med vatten, och skulle nåt fönster eller så gå sönder skulle stan översvämmas. Fast det lär jag inte varit ensam om... Absolut inte, precis vad jag trodde också! Kom på att jag trodde att tjejerna faktiskt la håret i ett våffeljärn när dom våfflade håret.. Och att det bodde en livsfarlig häxa i pulkabacken som åt barn när hon var hungrig (Pappa lurade i mig det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Nu kommer jag på en sak, trodde att om man hade för tungt ankare i båten och så nådde den inte botten så skulle båten skjunka för att ankaret var ju tvungen att nå botten Ptja, helt omöjligt är det väl ändå inte? Som tidigare sagt så kan jag inte minnas något dumt jag trodde. Men jag minns däremot när det snöade och min storasyrra trodde att snön hamnade på botten av sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Ptja, helt omöjligt är det väl ändå inte? Som tidigare sagt så kan jag inte minnas något dumt jag trodde. Men jag minns däremot när det snöade och min storasyrra trodde att snön hamnade på botten av sjön. ja det är OMÖJLIGT, när du har ankaret i båten och det flyter så gör det ingen skillnad när du släpper ner det (om du gör det sakta). Och så blir ankaret lättare i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 ja det är OMÖJLIGT, när du har ankaret i båten och det flyter så gör det ingen skillnad när du släpper ner det (om du gör det sakta). Och så blir ankaret lättare i vattnet Men båten hålls ju upp för att den har mycket högre densitet än vattnet, och när man sen släpper ner ankaret (som man oftast brukar göra framme vid fören) så skär ju det igenom vattnet lättare och kan därmed börja med att dra ned fören utav båten, som därmed kapsejsar och följer med? (Vilda teorier, och yesch. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Var man en arg kärring fick man inga barn. Stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Trodde att norr alltid var rakt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Att barn föddes på ABB eller i Kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 ja det är OMÖJLIGT, när du har ankaret i båten och det flyter så gör det ingen skillnad när du släpper ner det (om du gör det sakta). Och så blir ankaret lättare i vattnet Nej det är inte omöjligt, om än ganska otroligt. Tänk dig en jätteliten båt med ett jättetungt ankare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Klassikern att månen var gjord av ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Att publiken i en tv-serie var vanliga personer (som också kollade på serien sammtidigt) som skrattade så högt att man kunde höra dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Att publiken i en tv-serie var vanliga personer (som också kollade på serien sammtidigt) som skrattade så högt att man kunde höra dom. +1 Tur att jag inte är ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Att publiken i en tv-serie var vanliga personer (som också kollade på serien sammtidigt) som skrattade så högt att man kunde höra dom. Så är det ju i en del serier väl? Spelades inte Friends in inför publik? Enligt bloopers så verkar det som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Ah... kom på en ny, som någon antagligen skrivit. Att tjejer kan bli med barn när dem vill, bara dem är gifta. Typ bara att tänka "nu vill jag ha ett barn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Så är det ju i en del serier väl? Spelades inte Friends in inför publik? Enligt bloopers så verkar det som det. Tror han menade att han trodde det var människor som satt hemma framför sina egna TV-apparater och skrattade så högt att det hördes hemma hos honom. Och mjo, tror att Friends spelas in inför riktig publik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 *Att man kunde gå till en atomat och ta ut hur mycket pengar man ville *Att Batman fanns på riktigt, samt många andra påhittade figurer *Att om man pussa en tjej så fick man basiller *Att jag och min mamma skulle gifta oss när jag blev äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 *Att jag och min mamma skulle gifta oss när jag blev äldre Incest är bäst trodde det var brandmännen som tände eld på saker och att fiskpinnar växte på träd^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Så är det ju i en del serier väl? Spelades inte Friends in inför publik? Enligt bloopers så verkar det som det. De flesta sitcoms spelas in inför publik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts