minigun Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Att Kiruna var ett annat land som låg nånstans långt borta.. Minns inte hur länge jag trodde det men de var pinsamt länge iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Trodde att min pappa var odödlig och var en superhjälte Och efter ha sett Kalle Anka på Julafton så sprang jag ut och ritade dörrar på stenar och försökte gå in i dom , som den där fågeln gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Efter att jag drömt (men var helt övertygad om att det var riktigt) att jag sett en krabba utanför (vi bor en bit från närmsta möjliga ställe där det ska finnas krabbor + att den kröp ut från ett rör ) så trodde jag att om man satt ner på toan så skulle den komma och nypa en i röven. Självklart var man säker när man sket eftersom man skiter på den i sådana fall. Det är typ det enda jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Justja, jag trodde det fanns krokodiler i toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Att det bodde små dvärgar i varje gatlyse med två 'linor' att dra i (för grönt och rött) för jag kunde för allt i världen inte förstå hur tekniken annars fungerade. Att moln var solida eller åtminstone fluffiga. Sen var mina geografiska kunskaper något förvirrade också. Kan tillägga att jag inte kunda säga 'struts' eller 'kulspettspenna'. Det blev "skruts" och "kulsprutspenna". Redigerad 13 augusti, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Att Kiruna var ett annat land som låg nånstans långt borta.. Minns inte hur länge jag trodde det men de var pinsamt länge iallafall.. Själv trodde man att Happaranda var ett tropiskt land typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag trodde att det satt små, små kineser i skrivare till datorerna som kunde skriva jättefort om man ville skriva ut något på papper. Återkommer när jag kommit på fler saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag trodde att varje gång jag lyssnade på en CD, Markoolio t.ex, så stod han inne i stereon och sjöng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Trodde av nån konstig anledning att det fanns en uggla i våran skorsten som man kunda gå upp till och prata med Trodde även att min föräldrar hade två namn, deras riktigt namn och så 'mamma' och 'pappa'. Kunda inte fatta varför alla andra kallade sina föräldrar för mamma och pappa Jag trodde att varje gång jag lyssnade på en CD, Markoolio t.ex, så stod han inne i stereon och sjöng... Samma här. Trodde att det stod små gubbar inne i stereon/radion när det spelades nån musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Själv trodde man att Happaranda var ett tropiskt land typ. Haha, det trodde jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Att det fanns krokodiler i älven mitt i staden. Och fiendena man mötte när man satt och spelade NES var några andra människor som hade som jobb att spela fiender i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Och fiendena man mötte när man satt och spelade NES var några andra människor som hade som jobb att spela fiender i spelet. Haha, bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Att livet var en dröm, när man dog så vaknade man upp någon annan stans som en annan person i en annan värld och tid. Så jag var lite rädd att dö då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 I mitt område fanns det under en period ett blått sken från ett fönster. Alla barnen konspirerade, ty jag fick till slut reda på att det bodde HÄXOR där, som knarkade. I samma trapphus, på bottenvåningen, bodde tydligen tjuvar med pistoler som man såg när man kikade ner i brevinkastet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag trodde väldigt länge att Eiffeltornet låg i London, det var nära att jag försökta glänsa med mina kunskaper på någon tidig geografilektion men tack och lov svarade någon annan. Jag trodde att flickor kissade med rumpan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag trodde att det satt kineser på andra sidan jorden och tittade på när jag körde PS1. Att de på något sett såg det jag såg på tv rutan via satellit. Jag vill inte göra för långa kisspauser för jag tänkte att kineserna då säkerligen skulle bli skitförbannade på mig för att jag lät dem vänta utan att de kunde veta när jag skulle komma tillbaka. Ja fy fan vilka konstiga tankar man hade. Trodde också att tomten var en mördare som red runt på en get. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Efter att ha studerat denna tråd länge, kom jag aldrig på vad jag tänkte för dumma saker när jag var liten. Jag tror att jag inte tänkte sån't, men plötsligt kom jag på en sak. Nämligen så trodde jag att om man grävde så kunde man nå jordens kärna (eller ja, ni vet vad den heter). Helt enkelt jordens mittpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Och fiendena man mötte när man satt och spelade NES var några andra människor som hade som jobb att spela fiender i spelet. Been there done that! Trodde det jävligt länge faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jag trodde att det ställe på kroppen det gjorde ondast att bli skjuten i var röven, enbart pga diverse tecknat man sett Efter ett missförstånd när min mamma skulle förklara vad sex var för något trodde jag att "sex" var ett annat ord för "tjej". Detta resulterade i en utskällning av min bestörta lärare Trodde dessutom att vilken fotbollsklubb som helst i världen kunde köpa vilken spelare som helst, och kunde för allt i världen inte förstå varför Kalmar FF inte köpte Ronaldo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Satt och tänkte på något men sen precis när jag skulle skriva det så flög det ur huvudet. Well, jag editerar när jag kommer på det. Trodde vädigt länge att tjuvar inte fanns i verkligheten utan bara i filmer, serier och dylikt. När jag sedan fick reda på att de verkligen fanns så föreställde jag mig väldigt ofta hur en tjuv )som såg ut ungefär som en av bröderna Dalton ) kröp in genom mitt sovrumsfönster. Hade därför väldigt svårt att somna vissa stunder. Redigerad 18 augusti, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts