KalleR Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det va 3 timmar i mellan. jag menade att det reker med att skriva det 1 gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag menade att det reker med att skriva det 1 gång Ja jag vet men det va ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Några kompisar snackade om det förut, det är ett fantasy-spel va? Ja, typ. Man kan vara olika karaktärer som tex: Dark Elf, Min favorit, eller high elf, en ödla, orc, osv........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 alla får tycka vad dom vill vissa gillar gaycube vissa sexbox vissa piss2 vissa playboy advanced själv håller jag mig till min cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 alla får tycka vad dom vill vissa gillar gaycube vissa sexbox vissa piss2 vissa playboy advanced själv håller jag mig till min cp Det räcker om du skriver det i en topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts