NiKe-eKiN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 vet någon ett bra XBOX spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ja, Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Det finns ett grymt snowboard-spel till Xbox, men jag kommer inte ihåg vad det heter tyvärr... Det är iaf en grym känsla i det spelet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Det finns ett grymt snowboard-spel till Xbox, men jag kommer inte ihåg vad det heter tyvärr... Det är iaf en grym känsla i det spelet!! Amped? SSX Tricky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Amped: Freesyle Snowbording, så hette det ja!! Det är grymt med känsla och riktigt kul! SSX Tricky har jag inte spelat, men det verkar ju vara väldigt töntigt och orealistiskt. Tecknade rymdfigurer som åker runt och gör hopp på flera hundra meter upp i luften (kanske överdriver lite )... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Xbox suger hårt..det är så jävla dåligt.. det finns inga bra spel förutom HALO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Xbox suger hårt..det är så jävla dåligt.. det finns inga bra spel förutom HALO xbox suger inte mer än ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 xbox suger inte mer än ps2 Det e väll från person till person?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Det e väll från person till person?! Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Har inte spelat Xbox, men min klara favorit är Game Cube... Playstation 2 gillar jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 nu ska jag va tyst, du får gilla game cube om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Har inte spelat Xbox, men min klara favorit är Game Cube... Playstation 2 gillar jag inte... gamecube är konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Amped: Freesyle Snowbording, så hette det ja!! Det är grymt med känsla och riktigt kul! SSX Tricky har jag inte spelat, men det verkar ju vara väldigt töntigt och orealistiskt. Tecknade rymdfigurer som åker runt och gör hopp på flera hundra meter upp i luften (kanske överdriver lite )... Du, SSX tricky äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Xbox suger hårt..det är så jävla dåligt.. det finns inga bra spel förutom HALO Om du inte gillar X-lådan så har du inget i denna topic att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 ps2 har alla bra spel...gta vc, mgs2 m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 ps2 har alla bra spel...gta vc, mgs2 m.m Om du inte gillar X-lådan så har du inget i denna topic att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 du skrev det nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 The" Elder Scrolls III - Morrowind" är Grymt bra och du kan spela det nästan hur länge som helst efterssom det aldrig tar slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 du skrev det nyss Det va 3 timmar i mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 The" Elder Scrolls III - Morrowind" är Grymt bra och du kan spela det nästan hur länge som helst efterssom det aldrig tar slut Några kompisar snackade om det förut, det är ett fantasy-spel va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts