antepanteboy Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Så, här är mitt tredje och sista SA solo som jag har hållit på med sen i maj månad, jag är rätt så säker på att vissa av stuntsen är gamla då jag har stuntat ett tag för den här filmen, jag har startat SA någon gång i veckan och stuntat ihop ett gäng stunts som är rätt okej i mina ögon, så förvänta er inget jättebra bara för att jag har hållit på länge med den, men jag blev ganska nöjd med både stunts, musik och editering iallafall HQ,n blev 190 mb, så ni får välja om ni vill tanka den eller streama den från File front , aja, nog snackat här har ni länken. ATTSA 3 Filefront länk Kires Hi-speed server Redigerad 11 augusti, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Introt var relativt okej. Hade varit bättre om du hade rört kameran lite mindre "direkt". Och så glömde du stroken på "Andreas" när du skrev titeln. Första stunten måste jag få klaga på. Du upprepade det.. 5 gånger? Med olika synvinklar. Vi har gått igenom det här förr så tänker inte fortsätta något mycket mer på det. Resten av stuntsena var okej också, inget man inte sett förut. Enda problemet jag har med dina filmer är editeringen faktiskt. Spela upp baklänges är inte bra. Visst, du behöver fylla ut filmen. Gör iställen filmen kortare med bättre stunts än att smäcka* ut med en massa små stunts som inte är så bra. Du behöver bara lära dig att begränsa dig i editeringen så blir allt bra ska'ru se. * = Värmlands slang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Tyckte det var bra och innehöll ganska varierande stunts. Redigeringen är inget att klaga på heller, även om den kändes lite seg emellanåt pa grund av upprepningar och tillbakaspolningar. Men det går att se genom fingrarna med, utan tvekan. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Yay 3rd post!! Har längtat efter denna film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Njae, det här gillade jag inte. Introt var segt och inte så fartfyllt. Man satt bara och stirrade medans ATTSA ploppade ner. Kändes som att det bara var 5-6 stunts du visade upp, och ingen av dem fick mig att tappa hakan direkt. Du upprepade de flesta ("stora") stuntsen minst 5 gånger. Aja baja, det blir lite väl tråkigt. Och det sista klagomålet, är nog bara jag som stör mig på det...DIN ENGELSKA! Snälla, om du har problem med något ord i engelskan, använd för Guds skull en ordbok så filmen blir lite mer seriös. Som sagt, är nog bara jag som stör mig på detta. 1/5, varav ettan är ett "snällhets"-poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Hm, ganska bra film. Inte en av de bästa precis, men som sagt, du jobbade inte SÅ jättesuperhårt med den. Men det var fina stunts. Gillade PCJptb'n. Lite slarvigt editerat ibland men stort sett så var det fint. Synd att det var sista solot..jag ska nog få dig att göra ännu en uppföljare! Stunts: 8/10 Editering: 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nej, för mycket coreflow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts