Jump to content

Vidrigaste du har sett IRL

Desmar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 months later...

Gammal tråd, jag vet.

Det hände i lördags, mitt i rusningen på ICA. Skulle precis plocka åt mig lite choklad varpå jag ser en mamma samt hennes unge sittandes i "kundvagnsstolen". Mamman ser stressad ut och helt plötsligt börjar det komma vitt bubbelmojs från ungens mun och mamman ropar åt mig (som självklart stod närmast) att springa och hämta papper i kassan.

Jag kommer tillbaka med en rulle lagom till själva kalaset: Ungjäveln bokstavligen BAJSAR ut en lång spya innehållandes falukorv och spaghetti, i ren tystnad, och det kommer bara mer och mer.

Mamman som inte vill skämmas fångar hela sörjan i sina händer och vad måste jag då göra?! Jag kan ju inte bara ge hushållsrullen till henne utan måste dra ut en massa papper, vika ihop till en lagom tjock bunt, bädda mina små pianofingrar med den och fullkomligen ta emot hela högen med kräks! Och jag lovar, den ungen visste hur man kräks som en karl - som sagt, det fanns större likheter med en stor och lång bajskorv än en vanlig klappkanonkräka.

Det värsta med denna historia var att jag knappt ens fick ett tack av kärringen. Hallå i huvet, jag hade nyss fångat hennes snuskunges böpa i handen och jag kan inte direkt säga att jag tål att se/höra/lukta på spyor. Istället snäste hon åt mig och bad mig hämta personal.

Och nej, det blev ingen choklad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor