StellHell Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Åh nej, Goddess Bunny! Jag som hade förträngt den där jävla videon. Vill man ha nerverna i behåll rekommenderar jag inte att se den. Fy helvete. En Transvestit med polio. Vad är det med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 En Transvestit med polio. Vad är det med dig? En Transvestit med polio. Vad är det med dig? En Transvestit med polio. Vad är det med dig? DET ÄR MED MIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Åh nej, Goddess Bunny! Jag som hade förträngt den där jävla videon.Vill man ha nerverna i behåll rekommenderar jag inte att se den. Fy helvete. Whatever. Redigerad 22 september, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 DET ÄR MED MIG. Jag citerar. Kärring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jag citerar. Jag citerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad är det som är så läskigt med den videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad är det som är så läskigt med den videon? Fråga kärringen Pico som har mardrömmar om folk med sjukdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Vad är det som är så läskigt med den videon? I ett mörkt rum mitt i natten precis innan man ska gå och lägga sig är den läskig. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Gammal tråd, jag vet. Det hände i lördags, mitt i rusningen på ICA. Skulle precis plocka åt mig lite choklad varpå jag ser en mamma samt hennes unge sittandes i "kundvagnsstolen". Mamman ser stressad ut och helt plötsligt börjar det komma vitt bubbelmojs från ungens mun och mamman ropar åt mig (som självklart stod närmast) att springa och hämta papper i kassan. Jag kommer tillbaka med en rulle lagom till själva kalaset: Ungjäveln bokstavligen BAJSAR ut en lång spya innehållandes falukorv och spaghetti, i ren tystnad, och det kommer bara mer och mer. Mamman som inte vill skämmas fångar hela sörjan i sina händer och vad måste jag då göra?! Jag kan ju inte bara ge hushållsrullen till henne utan måste dra ut en massa papper, vika ihop till en lagom tjock bunt, bädda mina små pianofingrar med den och fullkomligen ta emot hela högen med kräks! Och jag lovar, den ungen visste hur man kräks som en karl - som sagt, det fanns större likheter med en stor och lång bajskorv än en vanlig klappkanonkräka. Det värsta med denna historia var att jag knappt ens fick ett tack av kärringen. Hallå i huvet, jag hade nyss fångat hennes snuskunges böpa i handen och jag kan inte direkt säga att jag tål att se/höra/lukta på spyor. Istället snäste hon åt mig och bad mig hämta personal. Och nej, det blev ingen choklad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 HAHAHAHAHAHA! Bästa jag hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Hahhahaha, Desmar... skulle be henne dra åt helvetet om hon inte ens sa tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Gammal tråd, jag vet. *TEXT* http://www.flashback.info/showpost.php?p=9...p;postcount=527 Känns lagom kopierat. eller är det du som är Cherrykill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) eller är det du som är Cherrykill? Ja Redigerad 4 februari, 2008 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Ja Born Jan-26-1990 Reg.datum (flashback): 2006-11-21 Aj, aj, aj... Kul story förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts