Tweak Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Jag tror det var med mening. Kompisen hade typ lurat killen på pengar i Tibia/lånat utan att betala tillbaka. Klart man blir pissed. Jaha det har jag kompisar i fotbollslaget som har berättat om, som själva lirar Tibia Tror inte de tar det så allvarligt dock. Fan! Jag kan faktiskt lite om Tibia. LoA har blivit ifråntagna makten för första gången på fem år av några snubbar som heter något på latin. Min kompis var med dom som vann. heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Han råkade döda kompisen, eller vad det med mening? Jag menar, vanligaste reaktionen om man råkar döda en kompis är ju inte att såga av honom på mitten.. Men duh.. Sluta bry dig om du inte vågar klicka på en länk. Båda två var bra kompisar med varandra, och brukade vara med varandra. 16-åringen lånade ut pengar till 12-åringen på Tibia. 12-åringen vägrade betala tillbaka. 16-åringen går över till 12-åringen för att försöka få han att betala tillbaka. Dom hade visst bråkat, och i stridens hetta så hade 16-åringen strypit 12-åringen. I ren panik så försökte 16-åringen gömma 12-åringen på deras vind, men han var för tung för att lyftas upp, så han sågade av benen för att kroppen skulle bli lättare. Innan han hann få upp kroppen på vinden så kom 12-åringens mamma hem och tog han på bar gärning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Men duh.. Sluta bry dig om du inte vågar klicka på en länk. Ja, smart Stellan. Vill man inte se lik får man inte heller veta bakgrundshistorian. Makes sense Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Ja, smart Stellan. Vill man inte se lik får man inte heller veta bakgrundshistorian. Makes sense Makes perfect sense. Du vågar inte se en skräckfilm, men du vill veta hela storyn. Klicka på länken och läs texten, skit i bilderna. Samma skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Makes perfect sense. Du vågar inte se en skräckfilm, men du vill veta hela storyn. Klicka på länken och läs texten, skit i bilderna. Samma skit. Och vad vore fel med att vilja veta storyn? Det är inte som att jag skäms för jag inte vågar se på bilderna, och förresten så ser jag inte på skräckfilm heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Och vad vore fel med att vilja veta storyn? Det är inte som att jag skäms för jag inte vågar se på bilderna, och förresten så ser jag inte på skräckfilm heller Har redan sagt det innan. Ja, du är en redig kärring du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Har redan sagt det innan. Jag med. "Skäms inte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Coola bilder. Inte direckt äcklande, Bara äckland av att tänka på att han blev sågad av sin Kompis och över ett spel. Men om människan hade blivit klyven i en olycka, hade jag bara blivit..mh, Faccinerad? Ingen aning hur man stavar det men hade tyckt det där va Coolt. Missförstå mig inte Redigerad 18 september, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Coola bilder. Inte direckt äcklande, Bara äckland av att tänka på att han blev sågad av sin Kompis och över ett spel. Men om människan hade blivit klyven i en olycka, hade jag bara blivit..mh, Faccinerad? Ingen aning hur man stavar det men hade tyckt det där va Coolt. Missförstå mig inte Det ända jag kan bli äcklad av är äckliga könsorgan. Vilket jag inte ens pallar kolla på. Allt annat gå skit bra att se, Förutom http://youtube.com/watch?v=Rnxtk53KJ1g . The Goddest Bunny Ganska konstig person faktist. Detta är inte någon som blir sågad itu, inget med blod. Den är bara läskig. Redigerad 20 september, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 lägg in länkar till några sånna vidriga sidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 lägg in länkar till några sånna vidriga sidor! Exet Existenz B0g verkade ju ha lite också. Finns många mer, de där var väl tre av de vanligaste. Jag har en till i huvudet men jag kommer inte ihåg det exakta namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Exet Existenz B0g verkade ju ha lite också. Finns många mer, de där var väl tre av de vanligaste. Jag har en till i huvudet men jag kommer inte ihåg det exakta namnet. www.exet.nu pungen inkletad med sket. såg du redan hade skrivit exet. nu pajade hela min "vara mr.funny" stund Redigerad 21 september, 2007 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Flashback har en hel del också i Mondo, Gore & Bizzare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Finns det inte en sida som heter rotten.com med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Finns det inte en sida som heter rotten.com med? Jo, det var den jag tänkte på som jag inte kunde komma på namnet till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Exet Existenz B0g verkade ju ha lite också. Finns många mer, de där var väl tre av de vanligaste. Jag har en till i huvudet men jag kommer inte ihåg det exakta namnet. Du har verkligen ingen aning, eller hur. Ogrish var kung, och stog för typ all gore som kom in, fram tills att det blev LiveLeak, jävla mainstream skit. Ogrish forum's finns dock kvar, och är aktivt. Opium.se rullar på som vanligt, dock mer eller mindre ett satans nätfunkarforum numera. b0g som sagt. Du har aldrig vart inne där innan jag länkade, please. -.- lamermelculo.com står för all bizzare, gonzo skit.. kebab: Rotten var bra fram tills att USA's myndigheter fuckade hela sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Du har verkligen ingen aning, eller hur. Ogrish var kung, och stog för typ all gore som kom in, fram tills att det blev LiveLeak, jävla mainstream skit. Ogrish forum's finns dock kvar, och är aktivt. Opium.se rullar på som vanligt, dock mer eller mindre ett satans nätfunkarforum numera. b0g som sagt. Du har aldrig vart inne där innan jag länkade, please. -.- lamermelculo.com står för all bizzare, gonzo skit.. kebab: Rotten var bra fram tills att USA's myndigheter fuckade hela sidan. Nej, min mening "Det är väl några av de vanligaste" var syftande på att jag var osäker eftersom jag inte vet. b0g har jag varit inne på tidigare, inte på egen hand utan bara via länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 21 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Det ända jag kan bli äcklad av är äckliga könsorgan. Vilket jag inte ens pallar kolla på. Allt annat gå skit bra att se, Förutom http://youtube.com/watch?v=Rnxtk53KJ1g . The Goddest Bunny Ganska konstig person faktist. Detta är inte någon som blir sågad itu, inget med blod. Den är bara läskig. Kolla på den, gogoogo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Det ända jag kan bli äcklad av är äckliga könsorgan. Vilket jag inte ens pallar kolla på. Allt annat gå skit bra att se, Förutom http://youtube.com/watch?v=Rnxtk53KJ1g . The Goddest Bunny Ganska konstig person faktist. Detta är inte någon som blir sågad itu, inget med blod. Den är bara läskig. Fniss @ kommentaren "As we would say in Sweden: 'Jösses, vad vidrigt. En klädhängarmongoloid med felaktig kulörkombination' " Fniss! F.ö var den bara jävligt läbbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Åh nej, Goddess Bunny! Jag som hade förträngt den där jävla videon. Vill man ha nerverna i behåll rekommenderar jag inte att se den. Fy helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts