Jump to content

Vidrigaste du har sett IRL

Desmar
 Share

Recommended Posts

Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt.

http://www.b0g.org/wsnm/article/33053

Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor.

Å fy fan :P:( Fick huvudvärk när jag såg det där. Inte en chans att jag kollar en gång till.

---

Det vidrigaste jag måste ha sett måste vara ett par filmer som visar delar av Saddams tortyr, hur människor torteras. De blev nerkastade från höga hustak, fick fingrarna avhuggna m.m.... Såg ungefär halva av den ena filmen, sedan klarade jag inte mer.

Sidorna verkar inte finnas kvar längre, kanske lika bra det, men det var ingen rolig syn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har inte sett det här IRL, bara på bilder, en polare till mig såg själva händelsen helt och hållet. Han bor inte i sverige men men.

Det var en snubbe som hade en motorcykel, minns inte vad det var för sorts, anyways det var en snabb jävel.

Polaren var påväg hem från skolan då han hör snubben komma i hög hastighet så han tittade bort där han kom ifrån, intill vägen stog en lastbil, precis när snubben höll på att passera lastbilen öppnade föraren dörren så huvudet kapades på motorcykel föraren, polaren tog bilder på det hela efteråt och ja jag har sett bilderna, lite smått ofräscht kan jag lova

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det där verkligen vara äkta!?

Jag menar, bilder från en brottsplats läggs ut på nätet...?

Sedan tycker jag inte historien stämmer, (fast nu är jag förvisso inte så insatt i den...) Fattigkille lånar låsaspengar av Psykopatkille.

fattigkille vägrar betala igen Psykopatkille, Psykopatkille blir arg och går hem till fattigkille, mördar honom.

Styckar psykopatkille fattigkille hemma hos fattigkille eller hemma hos sig själv? Och om han mördar fattigkille hemma hos honom, hur får han då hem liket till sig där han sedan styckar det?

För han kan ju inte stycka fattigkille hemma hos honom och gömma honom i hans eget hus...

Snälla lilla Vice. Det finns otroligt mycket på internet. Och alla udda olyckor eller brott finns garanterat på internet. Och ja, detta är sant. Finns flera tidiningar som skrivigt om det, och annat som stärker historien. Någon som dock oftast inte kommer ut är hela grunden. Ett polisförhör med förövaren brukar oftast inte komma ut till media.

Men, i rättegång så kan vem som helst be om kopior på allt som har lagts fram enligt lag. Kommer kosta dig lite, men annars är det bara att kamma in "guldkornen".

Oh, och bara för det är söndag nu så ska ni få en kurs i biologi. STAY THE FUCK AWAY FROM RATTLESNAKES!

http://www.b0g.org/wsnm/articles/Somebody+...this+guy+a+hand

Sepehorforumet godtar inte min editering. Lägg till en punkt efter länken så funkar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt.

Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor.

Sett det IRL?

Jävligt vidrig... Han har ju fan sågat mitt itu nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å fy fan :D:rolleyes:Fick huvudvärk när jag såg det där. Inte en chans att jag kollar en gång till.

---

Det vidrigaste jag måste ha sett måste vara ett par filmer som visar delar av Saddams tortyr, hur människor torteras. De blev nerkastade från höga hustak, fick fingrarna avhuggna m.m.... Såg ungefär halva av den ena filmen, sedan klarade jag inte mer.

Sidorna verkar inte finnas kvar längre, kanske lika bra det, men det var ingen rolig syn.

Huvudvärk ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..

Inte direkt trevligt.

Hur straffades attentatsmannen (pojken :cry:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor