_ThuuG Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Har inte sett så mycket vidrigt, men min arm var nog det äckligaste.. Jag var runt 6-7 år och klättrade högst upp i en lyktstolpe, varför kan man ju undra. Sedan när jag skulle glida ner så skar jag mig på ett vasst föremål som dom använt för att sätta dit en liten plåt med olika siffror. Iallafall, såret blev inte så stort men man såg liksom köttet och det såg lite bubbligt och konstigt ut. Svårt att förklara men huden var helt borta. Sedan på sjukhuset så lyfte dom på huden så att man såg in under och drog ut lite hud som åkt in under resten av huden. Ganska äckligt för en sjuåring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 (redigerad) Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Juste. Det är ju han killen som lev dödad/styckad pga Tibia guld eller en karaktär? Right? Det var en stor tråd om det på FB. Redigerad 13 september, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Juste. Det är ju han killen som lev dödad/styckad pga Tibia guld eller en karaktär? Right? Det var en stor tråd om det på FB. Står ju på sidan... Och ja, jag vet att det finns en tråd om detta på FB. http://www.flashback.info/showthread.php?t=521681 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Står ju på sidan... Jag är ju för fan blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Den sista bilden var sjukt vidrig. Inte sista... Den med benen menade jag. =/ Redigerad 14 september, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Wow, the internet really is serious business Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. AHAHAHAHHAHAHAHA! Det där skulle passa in som en "rädda barnen" reklam situation. "Rädda barnen i Brasilien. De arbetar hårt i spel och styckmördar varandra." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Står ju på sidan... Och ja, jag vet att det finns en tråd om detta på FB. http://www.flashback.info/showthread.php?t=521681 Bara jag som tyckte fötterna såg lite typ, gummiaktiga ut? Redigerad 14 september, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Haha, nice att hans morsa kom hem när han skulle gömma kroppen. "Vad har du där älskling?" "seriously the first thing i thought when i saw them pics was fresh meat, im not joking. i need help" Bara jag som tyckte fötterna såg lite typ, gummiaktiga ut? Jag tyckte också fötterna såg konstiga ut, men jag har ju aldrig sett en styckad människa förut så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Bara jag som tyckte fötterna såg lite typ, gummiaktiga ut? Du vet att blodet slutar pumpa när du dör, right? Du vet att om du sågar av ett ben så kommer det forsta ut blod från benet, right? Om du lägger ihop 1 och 1 så fattar du att det inte finns något blod kvar i foten/fötterna alls när bilden togs. Du får också tänka på att han hade legat där ett tag. Tänk dig en 16-årig kille som först stryper killen, försöker vira upp honom på vinden, sågar av benen och försöker igen.. Det är inget du gör på en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 A good example of a case where the child hasn't had enough education from movies. You always cut them in small pieces. haha, okej det var faktiskt rätt skoj... Det vidrigaste jag sett är väl när de skär halsen av nån ryss/tjetjen (??) nått av dem iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 haha, okej det var faktiskt rätt skoj... Det vidrigaste jag sett är väl när de skär halsen av nån ryss/tjetjen (??) nått av dem iaf... Agree, tror det var någon kidnappad reporter eller något i Irak ioförsig (ihop?), men efter jag såg det gick jag runt och tänkte på det i flera dagar och hur jag skulle fått huudet avskärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Min kompis visade mig en tortyr-video en gång med några mörkhyade (antagligen irakiska) soldater som torterade en millitär genom att köra upp en vass bambu-liknande pinne i arslet på honom. Oh, the pain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Du vet att blodet slutar pumpa när du dör, right? No shit? Du vet att om du sågar av ett ben så kommer det forsta ut blod från benet, right? Captain Obvious Om du lägger ihop 1 och 1 så fattar du att det inte finns något blod kvar i foten/fötterna alls när bilden togs. Du får också tänka på att han hade legat där ett tag. Tänk dig en 16-årig kille som först stryper killen, försöker vira upp honom på vinden, sågar av benen och försöker igen.. Det är inget du gör på en halvtimme. Jag sa ju inte "FAKE FAKE FAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", påpekade bara att fötterna såg lite gummiaktiga ut. Sedan så skrev jag väl det på ett sätt så det såg ut som om det var något åt "FAKE FAKE FAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"-hållet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Ugha, nog var det lite småäckligt allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Är det bara jag som aldrig skulle få för mig att trycka på en såndär länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) Är det bara jag som aldrig skulle få för mig att trycka på en såndär länk? Haha, det är ju lite småkul med såna saker, först blir man jätteäcklad och mår illa. Sedan går det över och man kan kollapå den hur mycket som helst. Haha, skrev inlägget 12:25, sedan lade sajten av när jag skulle editera. Nu gör jag det. Jag tänkte editera in att man blir lite fascinerad, jag tycker det är spännande att glo på sådana bilder. Dels för att se vad man tål och dels för att få se äckliga saker bara för sakens skull. Redigerad 15 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Är det bara jag som aldrig skulle få för mig att trycka på en såndär länk? Ja, du är en redig kärring du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) Långt ifrån det vidrigaste. Själv tycker jag nästan det är lite komiskt, men också tragiskt att det kan gå så långt. http://www.b0g.org/wsnm/article/33053 Känsliga tittare varnas. Mja, alla varnas, då ni alla är en hög med kärringar som har mardrömmar om Okkas håriga skinkor. Kan det där verkligen vara äkta!? Jag menar, bilder från en brottsplats läggs ut på nätet...? Sedan tycker jag inte historien stämmer, (fast nu är jag förvisso inte så insatt i den...) Fattigkille lånar låsaspengar av Psykopatkille. fattigkille vägrar betala igen Psykopatkille, Psykopatkille blir arg och går hem till fattigkille, mördar honom. Styckar psykopatkille fattigkille hemma hos fattigkille eller hemma hos sig själv? Och om han mördar fattigkille hemma hos honom, hur får han då hem liket till sig där han sedan styckar det? För han kan ju inte stycka fattigkille hemma hos honom och gömma honom i hans eget hus... Redigerad 15 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts