KalleR Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Nära här då ju. Dig med, btw Vad hade hänt med honom? Var ju nån som blev misshandlad och islängd där för ett tag sen. Vad jag har hört blev han inte islängd, men ja, det är han. Jag har hört att han blev rånad/misshandlad och flydde rånarna ut i vattnet istället för att ge ut kontokoden till dom, där ute drunknade han sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Vad jag har hört blev han inte islängd, men ja, det är han. Jag har hört att han blev rånad/misshandlad och flydde rånarna ut i vattnet istället för att ge ut kontokoden till dom, där ute drunknade han sen. Har du någon sorts inside-information eller? Jag har bara läst i Barometern, och minns inte så väl så du har säkert rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Har du någon sorts inside-information eller? Kalmar är litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Kalmar är litet. Mjo, inte tillräckligt litet för att jag ska få veta iaf Visste du vilka rånarna/misshandlarna/mördarna var, eller känner du någon som kände dem, eller hur låg det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Mjo, inte tillräckligt litet för att jag ska få veta iaf Visste du vilka rånarna/misshandlarna/mördarna var, eller känner du någon som kände dem, eller hur låg det till? Ska nog inte snacka allt för mkt här. Men har för mig att en gick på Kagg samtidigt som mig. Back on track nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Det värsta jag har sett var nog när jag hadde ramlat med moppen och fick skrubbsår,några timmar efter sa jag till pappa att ja ville till sjukuset.För jag trodde att jag hadde stukat handleden. När vi kom till sjukhuset så undra de vad som hadde hänt.Då sa jag att jag hadde rammlat med cykeln(är bara 14).Sen skulle jag rönnkas men jag hadde inte stukat nåt så det var lungt.Dessväre så sa de:Vi måste nog skrubba de här såren.(shit tänkte jag! )Så jag fick lägga mig ner i en sjukhus säng(såren hadde precis stelnat). De börja skrubba på ett sår på foten(antagligen av fot pinnen) det gjorde lite ont.Sen tog se knät då sved det mycket mera.sen till sist tog de armen som hadde fått störst sår.Fy faan vad det sved trodde jag skulle svimma!! sen undra de om jag ville ha glass men jag sa:Nej tack.(hadd lite ont i magen efter upplevelsen)Men när vi kom ut till bilen blev jag sugen så på vägen hem köpte vi chips och läsk. Idag några månader efter är väll ärret på armen cirka 10-12 cm långt.det på knät och foten ser värre ut men det är för att jag har kliat upp dem mera i sömnen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Var många år sen, minns inte vsart det var, men åkte med pappa och det var världens bilkön, sen kom vi fram så var det en man som blivit påkörd av en lastbil. han var totalt nerblodad och armar och ben stog åt alla håll och magen var liksom uppsprättad eller vadm an ska säga så lita av tarmarna hängde utanför. ambulanspersonal var där och höll på att plocka ihop honom. det minnet sitter kvar än i dag. huja. jag skulle få en chock om det hände mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Var många år sen, minns inte vsart det var, men åkte med pappa och det var världens bilkön, sen kom vi fram så var det en man som blivit påkörd av en lastbil. han var totalt nerblodad och armar och ben stog åt alla håll och magen var liksom uppsprättad eller vadm an ska säga så lita av tarmarna hängde utanför. ambulanspersonal var där och höll på att plocka ihop honom. det minnet sitter kvar än i dag. huja. jag skulle få en chock om det hände mig. En chock om det hände dig? du skulle vara död om det hände dig... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Har inte sett något rejält äckligt tror jag. Det enda jag kan minnas var då jag och en polare för flera år sedan begravde en igelkottsi. Några månader senare grävde vi upp den, lindade upp bandaget som var nerfläckar av ruttna inävlor. Det var flytande gisch från den också. Det luktade satan själv. Den lilla kniv min kompis hade ville han inte ha kvar efter vi skärt bort tejpen runt tyget vi lindat in den I. Då vi öppnar ramlar det ut vita, små maskar vid och på våra knän, samtidigt som vi får kväljningar av lukten. Fyfan så vidrigt. Kommer ihåg att vi hämtade AXE och sprejade på maskarna. Bengt Igelkotta. Jag satt och spelade Medal Of Honor: Underground (PS1) och undrade varför min kompis dröjde. Jag låser upp dörren, tittar ut, och där står han I och glor, över en död jävla Igelkottis. Jeje, han stod där en kvart. Igelkotten drogs av någon anledning in I garaget för att sedan begravas ute. Min morsa blev rätt så sur, då jag nätt och jämt får gå in I vårat garage med leriga skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Det vidrigaste jag någonsin sett (tror jag iaf) är när min kusin får epilepsi-anfall. Är inte ljuvligt kan jag säga. Edit: En annan sak jag också sett var att en kille i min klass när jag gick i 7an, gick ut för att han var förbannad på vår lärare, tror jag, kommer inte ihåg varför han blev arg. Han gick ut och våran lärare undrade vart han skulle, då hände det. Killen stängde dörren så att dörren klämde åt lärarens finger så att den gick av i mitten, och då menar jag inte benet utan halva fingret med skinn, hud och allt, bara gick av och separerades från hans hand. Det var ingen vacker syn att se på fingret och allt blod, höll fan på att spy. Läraren klarade sig, som tur, med fingret ihopsytt, och killen fick betala skadestånd, eller snarare hans föräldrar fick göra det. Redigerad 13 augusti, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Har inte sett något rejält äckligt tror jag. Det enda jag kan minnas var då jag och en polare för flera år sedan begravde en igelkottsi. Några månader senare grävde vi upp den, lindade upp bandaget som var nerfläckar av ruttna inävlor. Det var flytande gisch från den också. Det luktade satan själv. Den lilla kniv min kompis hade ville han inte ha kvar efter vi skärt bort tejpen runt tyget vi lindat in den I. Då vi öppnar ramlar det ut vita, små maskar vid och på våra knän, samtidigt som vi får kväljningar av lukten. Fyfan så vidrigt. Kommer ihåg att vi hämtade AXE och sprejade på maskarna. Bengt Igelkotta. Jag satt och spelade Medal Of Honor: Underground (PS1) och undrade varför min kompis dröjde. Jag låser upp dörren, tittar ut, och där står han I och glor, över en död jävla Igelkottis. Jeje, han stod där en kvart. Igelkotten drogs av någon anledning in I garaget för att sedan begravas ute. Min morsa blev rätt så sur, då jag nätt och jämt får gå in I vårat garage med leriga skor. Ehmm! Varför gräver man upp en begravd igelkott Jaja, har väll vart med om en hel del saker, men inge speciellt, enligt mig, inga dödsolyckor iaf;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ehmm! Varför gräver man upp en begravd igelkott Jaja, har väll vart med om en hel del saker, men inge speciellt, enligt mig, inga dödsolyckor iaf;) De kanske fick dåligt samvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ehmm! Varför gräver man upp en begravd igelkott Jaja, har väll vart med om en hel del saker, men inge speciellt, enligt mig, inga dödsolyckor iaf;) Ehmm! Varför drar man upp en gammal tråd om man inte har något vettigt att tillägga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ehmm! Varför drar man upp en gammal tråd om man inte har något vettigt att tillägga? En månad är väl inte så gammalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Min kompis fick ett knogjärn i pannan och spräckte blödde rätt rejält. Fick sy Var nog inte den äckligaste händelsen, men då han var min kompis kändes det äckligt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 En månad är väl inte så gammalt? Ska man bumpa kan man bumpa med något vettigt. Tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag har sett massor av vidriga saker IRL. Tyckte dock att mitt knä var rätt så vidrig när jag hade trillat med min longboard i 50km/h. Nåt vitt hängde utanför och man kunde se benet plus att det satt en sten kvar så jag fick ta ut den själv Sen var det bara att sticka till akuten och sy ihop skitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 13 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag har sett massor av vidriga saker IRL. Tyckte dock att mitt knä var rätt så vidrig när jag hade trillat med min longboard i 50km/h. Nåt vitt hängde utanför och man kunde se benet plus att det satt en sten kvar så jag fick ta ut den själv Sen var det bara att sticka till akuten och sy ihop skitet. Ouff.. Små jävla stenar + Grus i sår på knät = Ett helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frank Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Ett SJÄLVPORTRÄTT! OMGZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Ha, ha, ha... *tystnad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts