Desmar Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jo, men jag såg det inte i en film. Det var en inspelning av något som faktiskt hände på riktigt. Du verkar vara en sådan som har sett ganska vidriga saker, Brukar du vara inne på FB och exet eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Brukar du vara inne på FB och exet eller ? Mondo, gore och bizarre-forumet. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Mondo, gore och bizarre-forumet. <3 Haha, Ja det kan vara lite kul att titta på ibland, Men en del saker vågar jag verkligen inte trycka på, För mitt eget bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Du verkar vara en sådan som har sett ganska vidriga saker, Brukar du vara inne på FB och exet eller ? Brukar besöka FB ganska flitigt, men man blir lagom bortskräckt från den delen av forumet, och exet har jag inget minne av att någonsin besökt, känt till sidan länge, men vet vad den innehåller så håller mig helst därifrån. Njuter inte direkt av att se hemska saker. Redigerad 10 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Aldrig sett något riktigt äckligt. Men det vidrigaste lär väl vara roadkill, typ överkörda ekorrar och igelkottar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 11 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 När mitt vänstra mittfinger gick av på mitten. Det är antagligen det vidrigaste som jag sett hittills. Hur lyckades du med det om jag får fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Du verkar vara en sådan som har sett ganska vidriga saker, Brukar du vara inne på FB och exet eller ? www.opium.se min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Hur lyckades du med det om jag får fråga ? Hans finger gick väl av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 När jag var yngre brukade jag bo några veckor på en bekants bondgård varje sommar och där hände en hel del "vidriga" grejer; det vidrigaste jag sett är antagligen när en veterinär tömde en handbollsstor lårböld på ett får och alla små "hyresgäster" åkte waterslide (eller rättare sagt blood-and-slime-slide) ner i en hink. Den kvällen åt jag inte många mackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Detta IRL Gross any how Har inte direkt sett så mmycket äckligt i mitt liv, ska väl vara i början av 7:an då. En av mina kompisar bröt ner mig och satte sig på mig medans en annan körde upp sina fingrar i sin röv och tryckte dom sedan i min näsa och mun, har hatat honom sedan dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 IRL Gross any how Har inte direkt sett så mmycket äckligt i mitt liv, ska väl vara i början av 7:an då. En av mina kompisar bröt ner mig och satte sig på mig medans en annan körde upp sina fingrar i sin röv och tryckte dom sedan i min näsa och mun, har hatat honom sedan dess Låter inte som så bra kompisar om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Jag har klarat mig från världens otäcka visualiseringar. Däremot kan jag tala om en upplevelse som satte sina bilder i mitt huvud en sommar för många årsen. Jag och en kompis hade cyklat till badstranden, när vi väl var i vattnet så var jag snabb med att få på dykar cyklopen för att undersöka om det fanns någon intressant fisk där nere. Det var ganska grumligt, men jag lyckades känna mig fram till något, stort som ett huvud och insvept i en plastpåse! HJÄLP!, tänkte jag då och plötsligt blev påsen genomskinlig och ett ansikte uppenbarade sig, det kollade på mig med öppna ögon och jag fick panik!, Antagligen var det något helt annat än vad jag såg, men det känndes väldigt obehagligt och jag har inte riktigt vågat dyka på okända badplatser igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Jag har klarat mig från världens otäcka visualiseringar. Däremot kan jag tala om en upplevelse som satte sina bilder i mitt huvud en sommar för många årsen. Jag och en kompis hade cyklat till badstranden, när vi väl var i vattnet så var jag snabb med att få på dykar cyklopen för att undersöka om det fanns någon intressant fisk där nere. Det var ganska grumligt, men jag lyckades känna mig fram till något, stort som ett huvud och insvept i en plastpåse! HJÄLP!, tänkte jag då och plötsligt blev påsen genomskinlig och ett ansikte uppenbarade sig, det kollade på mig med öppna ögon och jag fick panik!, Antagligen var det något helt annat än vad jag såg, men det känndes väldigt obehagligt och jag har inte riktigt vågat dyka på okända badplatser igen. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 öppet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Hmm, såg en kille vid Hagsätra som hade hela ansiktet uppsvullet. Ansiktet var blålila och såg riktigt nasty ut. Såg han också på en hockeymatch någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 En död kille i min egen ålder, en aning uppsvullen av att ha legat i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 En död kille i min egen ålder, en aning uppsvullen av att ha legat i vattnet. Ni hittade honom alltså? Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) öppet igen. ? Låste du tråden eller ? Redigerad 12 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Ni hittade honom alltså? Var? Nej inte hittade, tittade på när brandkåren drog upp honom. Vid klapphuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Nej inte hittade, tittade på när brandkåren drog upp honom. Vid klapphuset. Nära här då ju. Dig med, btw Vad hade hänt med honom? Var ju nån som blev misshandlad och islängd där för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts