Jump to content

Vidrigaste du har sett IRL

Desmar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du verkar vara en sådan som har sett ganska vidriga saker, Brukar du vara inne på FB och exet eller ? :)

Brukar besöka FB ganska flitigt, men man blir lagom bortskräckt från den delen av forumet, och exet har jag inget minne av att någonsin besökt, känt till sidan länge, men vet vad den innehåller så håller mig helst därifrån. :mellow: Njuter inte direkt av att se hemska saker.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var yngre brukade jag bo några veckor på en bekants bondgård varje sommar och där hände en hel del "vidriga" grejer; det vidrigaste jag sett är antagligen när en veterinär tömde en handbollsstor lårböld på ett får och alla små "hyresgäster" åkte waterslide (eller rättare sagt blood-and-slime-slide) ner i en hink. :lol:

Den kvällen åt jag inte många mackor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IRL :lol: Gross any how ^_^

Har inte direkt sett så mmycket äckligt i mitt liv, ska väl vara i början av 7:an då.

En av mina kompisar bröt ner mig och satte sig på mig medans en annan körde upp sina fingrar i sin röv och tryckte dom sedan i min näsa och mun, har hatat honom sedan dess ^_^

Låter inte som så bra kompisar om du frågar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat mig från världens otäcka visualiseringar.

Däremot kan jag tala om en upplevelse som satte sina bilder i mitt huvud en sommar för många årsen.

Jag och en kompis hade cyklat till badstranden, när vi väl var i vattnet så var jag snabb med att få på dykar cyklopen för att undersöka om det fanns någon intressant fisk där nere.

Det var ganska grumligt, men jag lyckades känna mig fram till något, stort som ett huvud och insvept i en plastpåse! HJÄLP!, tänkte jag då och plötsligt blev påsen genomskinlig och ett ansikte uppenbarade sig, det kollade på mig med öppna ögon och jag fick panik!, :lol:

Antagligen var det något helt annat än vad jag såg, men det känndes väldigt obehagligt och jag har inte riktigt vågat dyka på okända badplatser igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat mig från världens otäcka visualiseringar.

Däremot kan jag tala om en upplevelse som satte sina bilder i mitt huvud en sommar för många årsen.

Jag och en kompis hade cyklat till badstranden, när vi väl var i vattnet så var jag snabb med att få på dykar cyklopen för att undersöka om det fanns någon intressant fisk där nere.

Det var ganska grumligt, men jag lyckades känna mig fram till något, stort som ett huvud och insvept i en plastpåse! HJÄLP!, tänkte jag då och plötsligt blev påsen genomskinlig och ett ansikte uppenbarade sig, det kollade på mig med öppna ögon och jag fick panik!, :lol:

Antagligen var det något helt annat än vad jag såg, men det känndes väldigt obehagligt och jag har inte riktigt vågat dyka på okända badplatser igen.

^_^ ^_^

NoToDrugs_916133_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor