Jump to content

Vidrigaste du har sett IRL

Desmar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Godmorgon, Idag hände något ganska äckligt för mig.. Min säng är en F.D Loftsäng, Som jag har sågat av benen på, (Jävligt skön säng).

För ett par månader sen när det var en loftsäng så hade jag typ en skynke sån hängde i krokar brevid sängen..

Aja iaf, Imorse skulle jag gå upp, Resten mig, Satte benen utanför kanten på sängen, Kände hur det tog emot med hälen, Och gissa vad, Kroken hade åkt in några milimeter i skinnet där häl-senan (stavning?) sitter.

Aj..

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satte en grep genom tån någon gång i dom yngre åldrarna. Blod och jord i en salig blandning.. Ingen vidare syn.

När jag hade opererat bort min blindtarm så hade dom hålet öppet i buken i några dagar.. Rann ut massa skit som var skabbigt som fan. Bukvätskor.

I mellanstadiet så sprang en polare som är två år yngre än mig under en metalltrappa. Han slog i kanten av trappen vid pannan, och skinnet slets upp på hela skallen. Skalpen hängde bakom huvudet, och det måste vara det vidrigaste jag har sätt.

post-282-1186753853_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I mellanstadiet så sprang en polare som är två år yngre än mig under en metalltrappa. Han slog i kanten av trappen vid pannan, och skinnet slets upp på hela skallen. Skalpen hängde bakom huvudet, och det måste vara det vidrigaste jag har sätt.

Oh, dra åt helvete, nu blev jag lite svag i benen. (Tur att jag sitter ner)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan.

Hur gick det med honom efter ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg i en gångtunnel här i stan...

En äldre dam (70 - 80 år) hade cyklat på en stock som kommunen hade lagt ut.

Den var till för att man inte skulle köra på den eller det område som skulle asfalteras om.

Hon cyklade nerför backen mot tunneln. Det är mycket vegetation och en ganska skarp kurva, så hon hann aldrig reagera på den, utan körde rätt in i kanten på den och voltade, och slog antagligen i huvudet i väggen i tunneln och landade på asfalten.

Jag var hos en kompis, som bodde 75 meter från tunneln, så vi såg en ambulans stå utanför den. Vi bestämde oss för att gå och titta vad som hade hänt. Då vi kom dit så låg hon där, omtumlad och förvirrad och genomblodig.

Hon dog senare samma kväll på Skellefteå Lasarett till följd av sina skador!

Detta hände dock när jag var runt 12 år eller så. Jag är 17 år idag, men minns det som det var igår. Det var inte fräscht att se det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sett något liknande förut, men inte IRL, men de visade skadorna tydligt. :) Huden hängde av skallen, jättefint, var som en huva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Godmorgon, Idag hände något ganska äckligt för mig.. Min säng är en F.D Loftsäng, Som jag har sågat av benen på, (Jävligt skön säng).

För ett par månader sen när det var en loftsäng så hade jag typ en skynke sån hängde i krokar brevid sängen.. Aja iaf, Skulle gå upp..

Resten mig, Satte benen utanför kanten på sängen, Kände hur det tog emot med hälen, Och gissa vad, Kroken hade åkt in ~1cm i skinnet där häl-senan (stavning?) sitter.

Aj..

"Idag hände något"..Och sen plötsligt är det några månader sen? huh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Idag hände något"..Och sen plötsligt är det några månader sen? huh?
Det jag menade var att det var en loftsäng för ett par månader sen, Där ett skynke hade hängt på krokar..
Oj, går att nämna mycket.Med respekt för avlidna så låter jag nog det mesta vara osagt. Men barn i trafikolyckor där bilen inte ens liknar en bil längre är inte det vackraste precis.
Du kör ambulans om jag kommer ihåg rätt ?`Förstår att du har sett mycket vidriga saker..
Länk till kommentar
Dela på andra sidor