Desmar Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Verkar inte finnas någon tråd där vi betar av det vidrigaste vi har sett i verkligheten. Jag har inga speciellt vidriga saker, men det hör ju till att trådskaparen nämner något i ämnet iaf. Så det som toppar min lista är 1. När jag hade brutit foten, Och mina ben stack upp genom skinnet 2. När jag var runt 10 år, Åkte jag förbi en Bil olycka, Och såg en man i 20-års åldern helt nerblodad och död. Var allvarliga så är ni söta Redigerad 10 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jag har sett Elin Grindemyr utan retuschering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 När jag var i Turkiet sist var det en dam som fick för sig att bada naken vid stranden Det äckliga var att hon var fet som sju elefanter och tre flodhästar och hon var kring 50 Har sätt äckligare, men då folket här på GTASajten har svårt att tro vissa saker om ungdomar håller jag det för mig själv. Så elefant/flodhäst-tants-historian får duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Det var inte direkt det vidrigaste, men det var inte så kul att se på när min bror fick eleptiska anfall. Redigerad 10 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Vidrigaste du har sett IRL IRL = in real life, bokstavligen "i verkliga livet", alltså i motsats till datorvärlden. Redigerad 10 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Mina näthinnor är fortfarande oskulder från den sortens äckelpäckel. Jag kan åtminstone inte minnas något direkt vidrigt jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vidrigaste du har sett IRL IRL = in real life, bokstavligen "i verkliga livet", alltså i motsats till datorvärlden. Eller: I Riktiga Livet Hmm.. 3 Transvesistiter när jag var på semester i Bulgarien. Kvinnfolket gick och kollade på skor sen ser jag en neger med håriga ben och långt hår, trodde först att det var en kvinna när jag inte kollade så noggrant men sen när negern steg upp såg jag den maskulina kroppsbyggnaden och ansiktet. Sen kollade jag bakåt där stod det 2 till dom var negrar också. Blev helt chockad, och gick till närmsta sprit butik och skulle köpa något att lugna ner mig med. Men hade för det ropat DRRRRAA!! åt mina kompisar, ett begrepp som vi använda när vi skulle röka vattenpipa ^^ då var det 2 transvestiter till som hörde det säkert till Drag Queen, en stor och fet och en liten och smal. Och dom satte full fart efter mig, men när dom kom in i sprit butiken stod jag bara och kollade på sprit så gick dom där ifrån.. Fyyfan alltså, krossa Transsexualismen och homosexualiteten! Det är det vidrigaste som finns.. Och ännu vidrigare om dom inte kan hålla det för sig själva och måste gå över till oskyldiga heterosexuella män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jag har sett Elin Grindemyr utan retuschering. Jag med, men då var hon bra sminkad så att så farligt var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Såg en äldre kvinna ligga på sidan av gatan som blivit påkörd tydligen, tyckte inte hon såg så nerblodad eller skadad ut men jag kollade inte så noga heller. Killen jag gick med dock tyckte hon hade blod överallt. Tyckte inte heller det var något kul när jag krashade med en gokart i hög fart. Kände ingen smärta först, men en stund efter när jag skulle gå ur dressen började jag känna en stor smärta i benet. Drog av den fort, och drog upp jeansen och såg att jag hade ett stort hål i benet och blod var det gott om. Det borde inte vara möjligt att skada sig så mycket i en gokart tror säkert många, men det var ett stort hål rakt in i benet. Kollade inget noga, då jag helst inte ville se för mycket. De jag hade åkt med tyckte det inte såg bra ut... i alla fall, fick lite snabb omplåstring på plats, men åkte till sjukhuset till slut i alla fall. Läkaren sa att om jag inte åkt till sjukhuset hade de fått riva upp såret senare. ^^ Får det ihopsytt, och går därifrån, om även lite osäkert. ^^ Fick skjuts hem. Redigerad 10 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kanske inte det vidrigaste, men jag såg min systerson död. En död liten bebis, världen är så orättvis... Och, min andra systers eviga depressionsattacker som hon får ibland, det är läskigt att vara med då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) 1. En typ 2årig bebis bajsade i poolen 2. Såg några döda människor efter Tsunamin (jaja, inte så vidrigt kanske) Redigerad 10 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Det var inte direkt det vidrigaste, men det var inte så kul att se på när min bror fick eleptiska anfall. Har en kompis med epilepsi. Jag tror han hade problem med det som liten, men sen hela tiden när vi har känt honom har det aldrig varit några problem, så vi visste inte att han hade det alls. Två andra kompisar sov över hos honom, och när de gick och la sig och släckte för att sova så efter ett tag började han helt plötsligt skaka som fan. Mina kompisar tror att han skmtar och säger åt honom att sluta, och att han är jobbig. Han fortsätter och då slår de till honom på benet. Efter ett tag fattar de att det är allvar, väcker killens föräldrar som ringer ambulansen som tar honom till sjukhuset. Mina kompisar kunde inte sova den natten sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) När mitt vänstra mittfinger gick av på mitten. Det är antagligen det vidrigaste som jag sett hittills. Redigerad 10 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 När min kompis råkade stoppa ner handen i en kopieringsmaskin. Hans finger ser fortfarande konstigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 När jag var mindre, kommer inte ihåg hur gammal. BTW så har jag sagt det här i en annan tråd men jag tar upp det här också. Aja vi hade ju somsagt ett träd på gården, med en jävligt tjock gren som stack ut ur anyways, ni kommer ihåg dom här "monster" grejerna man hade förut, i vilket fall som helst, jag hade min "monster" pärm liggandes på typ en vedkubbe (eller vadfan det heter) så då tänkte jag liksom springa och hämta den, eftersom jag var så kort jag var då så trodde jag att jag skulle kunna springa under den där grenen. jaja *spring spring spring BAAFFFF* får en snabb blackout känner hur det gör ont i huvudet och sätter handen där, känner hur det är blött i hela huvudet så jag tar ner handen för att kolla och ser hur hela handen är täckt av blod och känner hur blod rinner ner för ansiktet. Eftersom jag var så ung jag var då så vart jag ganska skärrad av upplevelsen, inte kul kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Uhm. Det var ju äckligt den gången jag bröt armen, och armen såg ut som ett stort "S"... Var även äckligt den gången jag drog in en fet fiskekrok rätt in i vänstra pekfinger, rätt in vid benet i fingret. Redigerad 10 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 När min polare ramla ner från ett tak med ansiktet rakt ner i backen sen när han titta upp så hade han slagit ut några tänder och knäckt näsbenet, en jävla massa blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vidrigaste du har sett IRL IRL = in real life, bokstavligen "i verkliga livet", alltså i motsats till datorvärlden. Jag har sett Elin Grindemyr utan retuschering. Hon var typ.. lite finnig (nästan ärrig) i ansiktet. 2. Såg några döda människor efter Tsunamin (jaja, inte så vidrigt kanske) Var du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jag har aldrig sett någonting vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Beror väl på, men ur ett personligt perspektiv var det riktigt jävla äckligt och jobbigt att se mitt operationssår vid omplåstring efter en höftoperation för nästan 10 år sedan, ärret är ungefär 20 cm idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts