samuelszon Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Damn, snygg var hon i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Zomgz0r du sitter och retar upp dig över att nån har snott en bild på din tjejkompis och lagt ut på snyggast.se? ska du inte gråta lite mer? DET HÄR ÄR FAN DAS INTRAWEBZOR. Liksom det här är det mest osäkraste stället man kan vara på ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Något som är roligt är att det är Felshoe som startar tråden, då han själv har bildnappat. Någon som kommer ihåg hans signatur där det var en riktigt fin tjej på som han sade var hans flickvän? Det var i själva verket en tjej från min dåtida skola. Jag kände henne rätt väl så jag visste direkt att det var hon. Efter ett par PM så tog han så tillslut bort bilderna, han hade en i signaturen och en som personligt fotografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Något som är roligt är att det är Felshoe som startar tråden, då han själv har bildnappat. Någon som kommer ihåg hans signatur där det var en riktigt fin tjej på som han sade var hans flickvän? Det var i själva verket en tjej från min dåtida skola. Jag kände henne rätt väl så jag visste direkt att det var hon. Efter ett par PM så tog han så tillslut bort bilderna, han hade en i signaturen och en som personligt fotografi. DU-DA-RU-TSHHHHH!! Case closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Sätter BigBrother-Kittys halva pungkula på att hon är ful i verkligheten då hon döljer 80% av fejjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Något som är roligt är att det är Felshoe som startar tråden, då han själv har bildnappat. Någon som kommer ihåg hans signatur där det var en riktigt fin tjej på som han sade var hans flickvän? Det var i själva verket en tjej från min dåtida skola. Jag kände henne rätt väl så jag visste direkt att det var hon. Efter ett par PM så tog han så tillslut bort bilderna, han hade en i signaturen och en som personligt fotografi. Haha! ^^ Är man lätt konspirationsteoretiskt lagd kan man ju då anta att det är felshoe (!) som har lagt upp bilden på snyggast.se i en listig plan för att få oss att tro att han är "kompis" med den där flickan. Redigerad 10 augusti, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Oh no. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Tar hon den i tvåan? The way it should be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Något som är roligt är att det är Felshoe som startar tråden, då han själv har bildnappat. Någon som kommer ihåg hans signatur där det var en riktigt fin tjej på som han sade var hans flickvän? Det var i själva verket en tjej från min dåtida skola. Jag kände henne rätt väl så jag visste direkt att det var hon. Efter ett par PM så tog han så tillslut bort bilderna, han hade en i signaturen och en som personligt fotografi. Haha... Och.... HAHAHA!!! Vänta.. vänta.. HAHAHAHA!!!! OnT: Eeeh.. Det går nog lika snabbt för dig själv att hitta bilden istället för att skapa en tråd här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kan inte någon öppna Photoshop och göra om bilden så det ser ut som hon tar den i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vilka knaggliga ögonfransar bruttan hade. Tvi vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts