felshoe Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) --- Redigerad 10 augusti, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Så om jag har fattat rätt, det är din kompis på bilden men "fjortishoran", som du kallar henne, påstår att det är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 ...På en bild, som i skrivande stund ligger uppe på snyggast.se. Det är dock inte hon som har lagt upp den, utan någon fjortishora som påstår att det är hon. Jag har fått tillstånd av henne att lägga ut den stulna bilden på henne, så att så många som möjligt kan leta reda på den, bara så ni vet. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/il09rch5i3i9.jpg Där har ni bilden, börja leta @ www.snyggast.se ! I'd hit it... Nej, men seriöst. Vad skulle vi kunna göra åt saken? Säga "det är inte du på bilden :mellow: :( "? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Oh yeah, den där bilden ska jag lägga upp på min bilddagbok. *sparar* Redigerad 9 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 I'd hit it... Nej, men seriöst. Vad skulle vi kunna göra åt saken? Säga "det är inte du på bilden :( :( "? Nej, klicka tills ni hittar bilden! Då länkar ni den till mig, så ska tjuven få sig en rejäl snyting ! @Xersize: Yes, you've got it right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Säkert någon som är ute efter att jäklas med henne. Mejla snyggast.se och be de lösa problemet. Tar hon den i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Trodde hon hade blivit rånad på riktigt. Hur fick hon tag på bilden från första början förresten? Är det en "kompis med förmåner"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Lönlöst att sitta och klicka. Gå tillbaka till källan istället. Vem fick du reda på det från? Var fick hanhon reda på den från? And so on... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Nej, klicka tills ni hittar bilden! Lär ju inte vara det lättaste. Hon såg ut att att vara söt, btw. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Buuuuuhuuuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Hahahaha kolla på top 1: Vaaleriia Ska se lite, men inte borde man få fram ett namn för det? Fan kan inte hålla mig från skratt xD @Xersize: Redigerad 10 augusti, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Känns liksom inte som om jag kan göra mycket åt det, även om jag skulle vilja det Men gör såhär: 1. Säg åt din tjejkompis att fortsätta leta 2. Jag ger dig min adress 3. Du ger den till din tjejkompis och hälsar att jag är ensam hela helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Kollade runt lite och fick syn på en bild Bara jag som tycker att det är jävligt likt P-C? Redigerad 10 augusti, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kollade runt lite och fick syn på en bild Bara jag som tycker att det är jävligt likt P_C? Oh my, huvuden kommer rulla. *backa undan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Bara jag som tycker att det är jävligt likt P_C? Aa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kollade runt lite och fick syn på en bild Bara jag som tycker att det är jävligt likt P_C? :( :( :mellow: ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? P-C-TJEJER TILL ALLLAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :wub: :wub: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OnT: Fortsätta njuta utav att du har tjejkompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kollade runt lite och fick syn på en bild Bara jag som tycker att det är jävligt likt P-C? Vem fan har snott min bild? Jävla bajs! Jag ska cutta den jäveln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 ... Moralen i den här historien är förstås att man inte ska lägga ut bilder på sig själv på nätet om man inte vill att saker som det här ska inträffa. Het, förresten. *Sparar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Oh yeah, den där bilden ska jag lägga upp på min bilddagbok. *sparar* HAHA! haha, detta påminner om när två av mina kompisar snackade med en tjej från borås på msn hela tiden, som tydligen var skitsnygg. De hade väl snackat lite från och till i en månad när det visade sig att alla bilder tjejen hade visat på sig själv var på en annan tjej, osm hon utgav sig för att vara, även på lunar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts