Cyper Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Håller just nu på att redigera och göra klart Smutsiga Tanner-filmen. Lägger upp den för del på youtube (varje del är cirka 9 minuter). Jag kommer att använda mig av Driver 3's story, men den kommer att redigeras. Tanner har exempelvis en fru I min story. Storyn kommer vara mer seriös än Driv3rs story och saker kommer att vara ändrade. Ljuden kommer även att vara annorlunda. Det kanske inte märks så mycket på den första delen men detta kommer att ändras. Skrottlossning kommer att låta verkligare och annorlunda om det sker på en gata eller I ett rum. Mitt problem nu är musiken. Jag behöver musik för sorgsna ögonblick, actionfyllda, 'cool-feeling''- fyllda etc. Disko, rock, wave, piano är mycket bra val. Enklare musik med endast trummor och övriga instrument passar. Behöver icke vara sång till allt. Vi får se om någon svarar I denna tråd. Forumet är trots allt ganska dött. Hier: http://www.youtube.com/watch?v=u_VZc85uAnE EDIT: Lägger till alla fyra delarna. Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Redigerad 26 augusti, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Håller just nu på att redigera och göra klart Smutsiga Tanner-filmen. Lägger upp den för del på youtube (varje del är cirka 9 minuter). Jag kommer att använda mig av Driver 3's story, men den kommer att redigeras. Tanner har exempelvis en fru I min story. Storyn kommer vara mer seriös än Driv3rs story och saker kommer att vara ändrade. Ljuden kommer även att vara annorlunda. Det kanske inte märks så mycket på den första delen men detta kommer att ändras. Skrottlossning kommer att låta verkligare och annorlunda om det sker på en gata eller I ett rum. Mitt problem nu är musiken. Jag behöver musik för sorgsna ögonblick, actionfyllda, 'cool-feeling''- fyllda etc. Disko, rock, wave, piano är mycket bra val. Enklare musik med endast trummor och övriga instrument passar. Behöver icke vara sång till allt. Vi får se om någon svarar I denna tråd. Forumet är trots allt ganska dött. Hier: http://www.youtube.com/watch?v=u_VZc85uAnE Njae,sådär gav den 3 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Njae,sådär gav den 3 stjärnor. WOW, tänka sig att någon ens svarade. Driv3r forumet är lite dött. Hoppas du har märkt det! Första delen blev väl sådär. Skall lägga ut fjärde delen nu. Du kan gärna kommentera felen jag gör, om du märker några större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts